Positief stukje over Saab 9-5 BioPower

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Plaats reactie
Otto
Donateur
Donateur

Positief stukje over Saab 9-5 BioPower

Bericht door Otto » ma 20 nov, 2006 14:54

Een positief stukje over de Saab 9-5 BioPower op AMT.nl

http://www.amt.nl/web/show/id=56093/Ton ... entid=8586

Otto

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » ma 20 nov, 2006 15:45

Leuk stukje!

Moet NL ook maar eens volgestopt worden met E85 pompen!

Otto
Donateur
Donateur

Bericht door Otto » ma 20 nov, 2006 16:01

Lijkt me best wel handig... En goed voor het milieu en meer pk-tjes :wink: !

JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » ma 20 nov, 2006 16:06

Zolang de brandstoflobby alhier nog beheerst wordt door Shell, zou ik me niet al teveel illusies maken...

Otto
Donateur
Donateur

Bericht door Otto » ma 20 nov, 2006 16:27

Beetje luchtkastelen bouwen is ook gezond voor je eigen!!

Meer
Geregistreerd lid

Bericht door Meer » di 21 nov, 2006 10:32

waxle schreef:Zolang de brandstoflobby alhier nog beheerst wordt door Shell, zou ik me niet al teveel illusies maken...
Ik ben met je eens dat onze struisvogelpolitici een lange adem hebben, maar gelukkig komt ook aan alle slechte dingen vanzelf een einde. Shell zal zich binnen afzienbare tijd toch wel een keer moeten gaan "omscholen".

JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » di 21 nov, 2006 10:39

Otto schreef:Beetje luchtkastelen bouwen is ook gezond voor je eigen!!
Geheel mee eens. Ik kwam zelfs al conversiesetjes om benzine-autos geschikt te maken voor E85 tegen die in Nederland worden aangeboden, en wanneer de literprijs van de spul naar 80 cent oid gaat, zie ik het wel gebeuren dat hele volksstammen overstappen ;)

[offtopic] He Otto, jij werkt bij Caspers, toch? Mooie zaak hebben jullie! Was een tijd geleden nog over de vloer met mijn T16 toen het motorprobleem nog onduidelijk was, geinig om die oranje 99 tussen al die Jaguars te zien staan :)
meer schreef: Ik ben met je eens dat onze struisvogelpolitici een lange adem hebben, maar gelukkig komt ook aan alle slechte dingen vanzelf een einde. Shell zal zich binnen afzienbare tijd toch wel een keer moeten gaan "omscholen".
Toch maar een linkse stem, meer? ;)

Meer
Geregistreerd lid

Bericht door Meer » di 21 nov, 2006 11:31

waxle schreef:
meer schreef: Ik ben met je eens dat onze struisvogelpolitici een lange adem hebben, maar gelukkig komt ook aan alle slechte dingen vanzelf een einde. Shell zal zich binnen afzienbare tijd toch wel een keer moeten gaan "omscholen".
ik zweef nog tussen de verschillende luchtkastelen :P

93-SS-ARC
Geregistreerd lid

Bericht door 93-SS-ARC » di 21 nov, 2006 12:02

Meer schreef:
waxle schreef:
ik zweef nog tussen de verschillende luchtkastelen :P
:? voor mij idemdito het is moeilijk kiezen met al dat gezwets en die mega luchtkastelen op het moment.......... groen is te groen rood te rood rechts te rechts en heilig te schijnheilig :twisted:

Plaats reactie