Positief stukje over Saab 9-5 BioPower
-
Otto
- Donateur

Positief stukje over Saab 9-5 BioPower
Een positief stukje over de Saab 9-5 BioPower op AMT.nl
http://www.amt.nl/web/show/id=56093/Ton ... entid=8586
Otto
http://www.amt.nl/web/show/id=56093/Ton ... entid=8586
Otto
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
-
Meer
- Geregistreerd lid
Ik ben met je eens dat onze struisvogelpolitici een lange adem hebben, maar gelukkig komt ook aan alle slechte dingen vanzelf een einde. Shell zal zich binnen afzienbare tijd toch wel een keer moeten gaan "omscholen".waxle schreef:Zolang de brandstoflobby alhier nog beheerst wordt door Shell, zou ik me niet al teveel illusies maken...
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
Geheel mee eens. Ik kwam zelfs al conversiesetjes om benzine-autos geschikt te maken voor E85 tegen die in Nederland worden aangeboden, en wanneer de literprijs van de spul naar 80 cent oid gaat, zie ik het wel gebeuren dat hele volksstammen overstappenOtto schreef:Beetje luchtkastelen bouwen is ook gezond voor je eigen!!
[offtopic] He Otto, jij werkt bij Caspers, toch? Mooie zaak hebben jullie! Was een tijd geleden nog over de vloer met mijn T16 toen het motorprobleem nog onduidelijk was, geinig om die oranje 99 tussen al die Jaguars te zien staan
Toch maar een linkse stem, meer?meer schreef: Ik ben met je eens dat onze struisvogelpolitici een lange adem hebben, maar gelukkig komt ook aan alle slechte dingen vanzelf een einde. Shell zal zich binnen afzienbare tijd toch wel een keer moeten gaan "omscholen".
-
Meer
- Geregistreerd lid
ik zweef nog tussen de verschillende luchtkastelenwaxle schreef:Otto schreef:Beetje luchtkastelen bouwen is ook gezond voor je eigen!!Toch maar een linkse stem, meer?meer schreef: Ik ben met je eens dat onze struisvogelpolitici een lange adem hebben, maar gelukkig komt ook aan alle slechte dingen vanzelf een einde. Shell zal zich binnen afzienbare tijd toch wel een keer moeten gaan "omscholen".
-
93-SS-ARC
- Geregistreerd lid
Meer schreef:ik zweef nog tussen de verschillende luchtkastelenwaxle schreef:Otto schreef:Beetje luchtkastelen bouwen is ook gezond voor je eigen!!Toch maar een linkse stem, meer?meer schreef: Ik ben met je eens dat onze struisvogelpolitici een lange adem hebben, maar gelukkig komt ook aan alle slechte dingen vanzelf een einde. Shell zal zich binnen afzienbare tijd toch wel een keer moeten gaan "omscholen".