Hier kan je E-85 tanken in NederlandJacco K. schreef:http://www.autorai.nl/default.aspx?Cont ... entID=6933
Leuk om te weten.
Nu alleen nog de pompstations die dit kunnen mogelijk maken.
Maar leek mij leuk om dit te melden.
Wist u al?
-
edwardk
- Geregistreerd lid
Re: Wist u al?
-
edwardk
- Geregistreerd lid
Jacco K. schreef:
Leuk om te weten.

-
marq101
- Geregistreerd lid
Dat lijkt me nu een broodje aap gezien de tuningsmogelijkheden die ze std al aanbieden. Op die getunede niet-BP motoren hou je dan ook garantie. Maar goed, is er nog een monteur op het forum die dit kan bevestigen?davidjoost schreef:de biopower heeft ook een sterkere cilinderkop (vertelde een monteur bij de dealer mij) dus als je een nieuwe 9-5 op gas wil moet je zéker die 1000 euro extra investeren in een biopower uitvoering!![]()
davidjoost
-
gplea
- Geregistreerd lid
Wellicht dat een nieuwe kabinet hier eens oog voor krijgt.H.E.N.K.I.E schreef:Het is een schande dat de overheid niets doet aan de prijzen van E85.
Wat je politieke voorkeur ook is, de afgelopen jaren was het echt een visie-loze groep bestuurders die totaal geen oog heeft gehad voor nationaal belang. Ik bedoel maar: hoe kun je het in je hoofd halen om met een idee van dubbeldeks snelwegen te komen, waar iedereen aan mee betaald, maar bijna niemand gebruik van kan maken!
Net zo met biopower - Nee daar doen we niet aan mee, net zoals het gebruik van lijnzaadolie als brandstof - nee dat mag niet want dat moeten we straks accijns op olie gaan heffen! Ongelofelijke dosis onwil om iets aan te pakken!
Als zelfstandig ondernemer die ook nog eens een bijdrag wil leveren aan een beter milieu voor mens & dier, ben ik echt teleurgesteld in o.a. de VVD - een partij die alleen grote bouwondernemingen aan nieuwe opdrachten weet te helpen, maar niets doet voor de echte ondernemers van nederland.....
En (om terug op onderwerp te komen) dat zie je dus ook meteen terug in de desinteresse/onwil om iets met Biopower en schonere brandstoffen te doen. Geef mij maar de Japanse overheid - daar hebben ze tenminste lef!
-
Geert
- Geregistreerd lid
Nu is E85 rijden duidelijk duurder ...edwardkommeren schreef:Hier kan je E-85 tanken in NederlandJacco K. schreef:http://www.autorai.nl/default.aspx?Cont ... entID=6933
Leuk om te weten.
Maar leek mij leuk om dit te melden.maar je hoeft het niet te tanken voor het voordeel zoals dat wel is in zweden , 4 kronen voordeliger dan super plus.
( of ca 40 euro ct.)
-
krokoklaas
- Geregistreerd lid