De wijzigingen zijn gelukkig niet zo extreem als bij een Audi met die rare smilie en nog erger die verchroomde spijlen in de grille of BMW's met overgewicht en lijnen die overal lopen behalve in de goede richting.
9-3 Modeljaar 2008
-
gripen 9-3
- Geregistreerd lid
-
N207
- Donateur

H.E.N.K.I.E: ja, onze tweede 9-3, de eerste was een steel grey 1.8t uit 2002. Neemt niet weg dat ik ook de oudere modellen erg mooi vindt (vooral de 96, 900 Classic en de 9000).
Wat betreft conservatisme deel ik je mening niet, gripen 9-3. Één van de redenen dat ik voor SAAB kies is de vooruitstrevendheid van het merk. Maar ik dacht dat deze discussie ging over het uiterlijk van de gefacelifte 9-3. En dan vind ik dat er heel wat stijlkenmerken overboord worden gegooid. Zo lijkt deze neus totaal niet op die van de net gefacelifte 9-5. Hij hoeft natuurlijk niet precies hetzelfde (á la Audi), maar bepaalde vaste stijlkenmerken die in alle modellen terugkomen komen een merk altijd ten goede. Ik denk trouwend dat dit niet zozeer bij SAAB vandaan komt, maar dat dit de dikke GM vinger is die in Zweden roert.
Dit alles trouwens los van het feit of je de nieuwe neus nu mooi vindt of niet.
Wat betreft conservatisme deel ik je mening niet, gripen 9-3. Één van de redenen dat ik voor SAAB kies is de vooruitstrevendheid van het merk. Maar ik dacht dat deze discussie ging over het uiterlijk van de gefacelifte 9-3. En dan vind ik dat er heel wat stijlkenmerken overboord worden gegooid. Zo lijkt deze neus totaal niet op die van de net gefacelifte 9-5. Hij hoeft natuurlijk niet precies hetzelfde (á la Audi), maar bepaalde vaste stijlkenmerken die in alle modellen terugkomen komen een merk altijd ten goede. Ik denk trouwend dat dit niet zozeer bij SAAB vandaan komt, maar dat dit de dikke GM vinger is die in Zweden roert.
Dit alles trouwens los van het feit of je de nieuwe neus nu mooi vindt of niet.
-
Sapphire
- Donateur (7x)