De homo auto top tien in amerika
-
nacra 93
- Donateur

De homo auto top tien in amerika
De homo auto top tien in amerika en das geen europa
Gaywheels.com Top 10 Most Researched Vehicles:
1 Toyota Yaris
2 Saab9-3
3 Toyota Camry
4 Volkswagen Jetta
5 Mazda MX-5 - Miata
6 Volkswagen Eos
7 Volkswagen Rabbit
8 Dodge Caliber
9 Audi A3
10 Toyota Corolla
http://www.trollhattansaab.net/archives ... m_hap.html
Gaywheels.com Top 10 Most Researched Vehicles:
1 Toyota Yaris
2 Saab9-3
3 Toyota Camry
4 Volkswagen Jetta
5 Mazda MX-5 - Miata
6 Volkswagen Eos
7 Volkswagen Rabbit
8 Dodge Caliber
9 Audi A3
10 Toyota Corolla
http://www.trollhattansaab.net/archives ... m_hap.html
-
gj900
- Donateur (9x)

-
jelger
- Geregistreerd lid
ik kan me herinneren dat er eens een rel is geweest in de VS toen ik er zat, dat SAAB spotjes had in het radioprogramma van een bekende conservatieve presentatrice, die op een bepaald moment redelijk hatelijk tekeer ging richting homo's. Ik denk dat dat in het licht was van de 2004 pres. verkiezingen, waarbij in veel staten ook referenda werden gehouden of de senatoren amendementen moesten steunen om het homohuwelijk bij federale grondwet te verbieden.
Saab heeft toen uiteindelijk gekozen voor een blijkbaar belangrijk deel van haar clientele, en de commercials uit het programma gehaald.
En ja, het is ook niet te missen dat toch wel een beetje de homo-stad van de VS [San Fran] toch wel erg bevolkt is met Saabs. - evenzo, dat kan puur toeval zijn
Saab heeft toen uiteindelijk gekozen voor een blijkbaar belangrijk deel van haar clientele, en de commercials uit het programma gehaald.
En ja, het is ook niet te missen dat toch wel een beetje de homo-stad van de VS [San Fran] toch wel erg bevolkt is met Saabs. - evenzo, dat kan puur toeval zijn
-
Ruud
- Geregistreerd lid
Homo's hebben een goede smaak, al zie je dat in de rest van het rijtje niet direct terug.
Wel zijn het mensen die niet zoals de massa zijn, en dus past een Saab daarbij, maar een Yaris staat op nummer 1 (Toyota) dat is dus weer het meest verkochte merk van de wereld ofzo...
Dus kunt er geen touw aan vast knopen.
Wel zijn het mensen die niet zoals de massa zijn, en dus past een Saab daarbij, maar een Yaris staat op nummer 1 (Toyota) dat is dus weer het meest verkochte merk van de wereld ofzo...
-
Henk-Jan
- Donateur

-
93-SS-ARC
- Geregistreerd lid
-
plafundum
- Geregistreerd lid
Nou, je kan er wel een touw aan vastknopen: Er zijn er heel veel die geen moer om auto's geven. Ze hebben vaak niets met macho-cultuur. Vandaar al die rolmopsen in de top 10.Ruud schreef:Homo's hebben een goede smaak, al zie je dat in de rest van het rijtje niet direct terug.
En als ze auto's wel mooi vinden, dan kiezen ze voor de mooiste! Volgens mij.
Beetje suggestief verder in dit verband, om er wel of niet een touw aan vast te knopen.