De homo auto top tien in amerika

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Plaats reactie
nacra 93
Donateur
Donateur

De homo auto top tien in amerika

Bericht door nacra 93 » di 24 apr, 2007 10:11

De homo auto top tien in amerika en das geen europa

Gaywheels.com Top 10 Most Researched Vehicles:

1 Toyota Yaris
2 Saab9-3
3 Toyota Camry
4 Volkswagen Jetta
5 Mazda MX-5 - Miata
6 Volkswagen Eos
7 Volkswagen Rabbit
8 Dodge Caliber
9 Audi A3
10 Toyota Corolla

http://www.trollhattansaab.net/archives ... m_hap.html

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » di 24 apr, 2007 10:14

Gelukkig staat de 9-3 hoog in de lijst, dat betekent verkopen en da's toch goed voor Saab. Maar goed, veel waarde zal je niet moeten hechten aan dit soort lijstjes.

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » di 24 apr, 2007 10:16

Nee klopt ik zal de aanhef veranderen

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » di 24 apr, 2007 10:21

ik kan me herinneren dat er eens een rel is geweest in de VS toen ik er zat, dat SAAB spotjes had in het radioprogramma van een bekende conservatieve presentatrice, die op een bepaald moment redelijk hatelijk tekeer ging richting homo's. Ik denk dat dat in het licht was van de 2004 pres. verkiezingen, waarbij in veel staten ook referenda werden gehouden of de senatoren amendementen moesten steunen om het homohuwelijk bij federale grondwet te verbieden.

Saab heeft toen uiteindelijk gekozen voor een blijkbaar belangrijk deel van haar clientele, en de commercials uit het programma gehaald.
En ja, het is ook niet te missen dat toch wel een beetje de homo-stad van de VS [San Fran] toch wel erg bevolkt is met Saabs. - evenzo, dat kan puur toeval zijn :wink:

Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » di 24 apr, 2007 11:07

Homo's hebben een goede smaak, al zie je dat in de rest van het rijtje niet direct terug.
Wel zijn het mensen die niet zoals de massa zijn, en dus past een Saab daarbij, maar een Yaris staat op nummer 1 (Toyota) dat is dus weer het meest verkochte merk van de wereld ofzo...

Dus kunt er geen touw aan vast knopen.

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » di 24 apr, 2007 15:16

jelger schreef:En ja, het is ook niet te missen dat toch wel een beetje de homo-stad van de VS [San Fran] toch wel erg bevolkt is met Saabs. - evenzo, dat kan puur toeval zijn :wink:
Ze hebben smaak. :wink:

93-SS-ARC
Geregistreerd lid

Bericht door 93-SS-ARC » di 24 apr, 2007 16:06

Tsja en dan is het wachten op de lak kleuren als lolipop pink sparkle en lovely lime green.

Of zouden het meer de mannetjes v/h stel zijn die in Saab,s rijden? verklaart wel meteen die yaris op 1, die is er al in de meest bijzondere kleuren.

shearwater
In memoriam †

Bericht door shearwater » di 24 apr, 2007 16:52

Te koop: saab :wink:

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » di 24 apr, 2007 16:54

:lol:

plafundum
Geregistreerd lid

Bericht door plafundum » di 24 apr, 2007 17:22

Ruud schreef:Homo's hebben een goede smaak, al zie je dat in de rest van het rijtje niet direct terug.
Wel zijn het mensen die niet zoals de massa zijn, en dus past een Saab daarbij, maar een Yaris staat op nummer 1 (Toyota) dat is dus weer het meest verkochte merk van de wereld ofzo...

Dus kunt er geen touw aan vast knopen.
Nou, je kan er wel een touw aan vastknopen: Er zijn er heel veel die geen moer om auto's geven. Ze hebben vaak niets met macho-cultuur. Vandaar al die rolmopsen in de top 10.

En als ze auto's wel mooi vinden, dan kiezen ze voor de mooiste! Volgens mij.

Beetje suggestief verder in dit verband, om er wel of niet een touw aan vast te knopen. 8)

Plaats reactie