Strategie GM

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
93-SS-ARC
Geregistreerd lid

Bericht door 93-SS-ARC » ma 07 mei, 2007 11:26

plafundum schreef:
93-SS-ARC schreef:
Ik moet toegeven dat style hier zeker een puntje heeft, die van ons 1.8t heeft er nu 200dkm op zitten en inderdaad ze rijd nog steeds zonder problemen als sludge en de andere demonen. En dat ook nog eens op gas, en zonder kop revisie de enige reparatie tot nu toe was een defecte gas pomp.
Ook de lak/plaatwerk houd zich uitstekend en na een was beurt glimt ze weer als nieuw.
UIteraard, maar jij rijdt natuurlijk heel rustig in je 9-3 want je kan je altijd uitleven in je Red Arrow! 8)

Wel leuk om 'uit het veld' een goed verhaal te horen.
Vergeet t saab vrouwke niet :D die rijd 80km woon/werk per dag. En is een echte spits rijdster hangt soms zo dicht achter dr voorligers en duikt met n vaart bochten in dat ze voor straf een week niet met de arrow mag rijden omdat dat gewoon niet goed zou komen i.v.m de toch stiekem mindere prestaties van arrow onderstel en remmen. Een klein voorbeeld van hoe goed de sport-s op de weg ligt, ik had d,r al een paar keer gewaarschuwd bij een bepaalde bocht in de buurt zo van die moet je echt niet zo hard nemen met een gewone FWD auto. Een tijdje later zij in een geleende berlingo en ik in de arrow er achter de betreffende bocht komt eraan en mevrouw duikt er met goed 80kmh in zoals ze anders met de Sport-s ook doet en kan de overstuur nog net corrigeren en d,r weg vervolgen :?

Kortom in mijn ogen is de sport-sedan zeker een echte saab als je er eenmaal aan ge(ver)wend bent kan je bijna niet meer in een modale personen wagen rijden.

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » ma 07 mei, 2007 11:32

gripen 9-3 schreef:
Probleemvrij mag je ze inderdaad niet noemen nee.

Welke auto is dat wel dan?
90% van de japanners

jvhecke
Geregistreerd lid

Bericht door jvhecke » ma 07 mei, 2007 12:23

8)

gripen 9-3
Geregistreerd lid

Bericht door gripen 9-3 » ma 07 mei, 2007 14:38

90% van de japanners

gaat nooit iets aan kapot? Dream on

Toyota met al z'n terugroepacties van de afgelopen jaren

Mitsubishi hoeven we hier niet te noemen denk ik

Lexus is ook niet sludgevrij o.a.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » ma 07 mei, 2007 14:39

en toch heb ik met de Lexus in de States nooit maar dan ook nooit een probleem gehad. :wink:

gripen 9-3
Geregistreerd lid

Bericht door gripen 9-3 » ma 07 mei, 2007 14:48

Ik met m'n Pontiac ook niet maar zou je zo'n ding willen rijden?

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » ma 07 mei, 2007 14:53

een pontiac niet, een lexus.. ach het was best aardig... :lol:

vond het een fijne reiswagen zo'n RX, maar ja.. een suv dweilt toch wel wat teveel over bochtige highways.

Plaats reactie