Op autoblog: Saab 9-3 Viggen Darth Vader
-
93-SS-ARC
- Geregistreerd lid
En dat maakt Saab SaabOtto schreef:Ze zijn er in de reacties niet erg positief over....![]()
Otto
1 topic deelnemer lijkt het te begrijpen
Zeker gave bak, tenminste weer eens wat anders, en trouwens zweedse bakken zijn zo wie zo altijd gaaf.
Wat ik altijd mooi vind, is dat altijd die personen zijn die in van die zogenaamde opgefokte civi’s, 205-jes clio-tje enz enz met onwijze autostyle/halfords spoilers en uitlaten commentaar hebben op degelijke snellere betere mooiere echte auto’s
-
Daantje
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur

Inderdaad, zoveel smaak heb je niet.Ziet er leuk uit, maar toch liever geen Saab.
Ja, maar dan kan je net zo goed een Opel kopen...Bij een volvo hoef je veel minder werk te verrichten om een leukere auto te krijgen
Ja, een volvo moet je gewoon in brand steken om hem leuker te krijgen. Anders kan je er ook niets mee aanvangen.
-
Timo9-5
- Geregistreerd lid
Zo origineel mogelijk is redelijk gelukt. Optisch zie ik alleen verschil door de getinte ramen, de zwarte velgen, een roostertje achter de grille en het ontbreken van een nummer plaat.
Bijzonderder vind ik de schitterende spiegelingen in de lak. Ik zou het wel tof vinden als mijn wagen zo zou glimmen!
Bijzonderder vind ik de schitterende spiegelingen in de lak. Ik zou het wel tof vinden als mijn wagen zo zou glimmen!
-
edwardk
- Geregistreerd lid
-
tanisha
- Geregistreerd lid