Ik heb ik zweden een 9-5 cabriolet zien rijden!!!!!!!!.
Ik zag hem ten noorden van gotenborg ik kwam van de plaats nol en reed richting gotenborg.
De 9-5 was zwart 2 deurs maar wel de lengte van de sedan en had voor mij de zelfde achterzijde als de sedan het was ook duidelijk geen zelf bouw wandt hij was van het nieuwste model en werdt begeleid door een nieuwe 9-5 combi en die was ook zwart.
Weet iemandt er hier meer van?
saab 9-5 cabriolet
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
-
tanisha
- Geregistreerd lid
Het was echt een 9-5 en ik hoop dat er iets mooi's komende is en dat het niet bij een blijft.
O en voor de mensen die zich afvragen wat ik daar deed ik was er met de vracht auto ik zie op die mannier wel meer auto's die nog moeten komen.
Heb de nieuwe 9-3 ook gezien ik frankrijk dat was onder lion dat was een rode combi en de voor zijde lijkt inderdaat veel op de 9-5 hij viel mij op omdat er een buis vormig metertje op het dak zat en er zaten platen van zweden op de auto en op de aanhangwagen zat een duitse plaat.
De nieuwe mondeo kon je bijna dagelijks zien op de weg van luik naar luxemburg maar die is nu al uit.
O en voor de mensen die zich afvragen wat ik daar deed ik was er met de vracht auto ik zie op die mannier wel meer auto's die nog moeten komen.
Heb de nieuwe 9-3 ook gezien ik frankrijk dat was onder lion dat was een rode combi en de voor zijde lijkt inderdaat veel op de 9-5 hij viel mij op omdat er een buis vormig metertje op het dak zat en er zaten platen van zweden op de auto en op de aanhangwagen zat een duitse plaat.
De nieuwe mondeo kon je bijna dagelijks zien op de weg van luik naar luxemburg maar die is nu al uit.