saab 9-5 cabriolet

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Plaats reactie
tanisha
Geregistreerd lid

saab 9-5 cabriolet

Bericht door tanisha » za 09 jun, 2007 3:15

Ik heb ik zweden een 9-5 cabriolet zien rijden!!!!!!!!.
Ik zag hem ten noorden van gotenborg ik kwam van de plaats nol en reed richting gotenborg.
De 9-5 was zwart 2 deurs maar wel de lengte van de sedan en had voor mij de zelfde achterzijde als de sedan het was ook duidelijk geen zelf bouw wandt hij was van het nieuwste model en werdt begeleid door een nieuwe 9-5 combi en die was ook zwart.
Weet iemandt er hier meer van?

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » za 09 jun, 2007 9:18

Was vast en zeker van één of andere carroseriebouwer.

jvhecke
Geregistreerd lid

Bericht door jvhecke » za 09 jun, 2007 9:35

zwartwerk misschien? :lol: :lol: :lol:

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » za 09 jun, 2007 9:39

Waar is je avatar heen? :o

:P

EnnioR
Geregistreerd lid

Bericht door EnnioR » za 09 jun, 2007 11:28

Heb ook wel eens ergens al een 95 coupé zijn rondtjeezen...
greetz

jvhecke
Geregistreerd lid

Bericht door jvhecke » za 09 jun, 2007 13:05

ZWEDEN!!! :shock:

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » za 09 jun, 2007 13:25

Nu de gefacelifte 9-3 een neus heeft die erg lijkt op die van de 9-5 (qua vorm van koplamp en knipperlicht), kan ik me voorstellen dat het hier misschien toch om een (nieuwe) 9-3 cabrio ging...?

Afbeelding

tanisha
Geregistreerd lid

Bericht door tanisha » za 09 jun, 2007 14:09

Het was echt een 9-5 en ik hoop dat er iets mooi's komende is en dat het niet bij een blijft.
O en voor de mensen die zich afvragen wat ik daar deed ik was er met de vracht auto ik zie op die mannier wel meer auto's die nog moeten komen.
Heb de nieuwe 9-3 ook gezien ik frankrijk dat was onder lion dat was een rode combi en de voor zijde lijkt inderdaat veel op de 9-5 hij viel mij op omdat er een buis vormig metertje op het dak zat en er zaten platen van zweden op de auto en op de aanhangwagen zat een duitse plaat.
De nieuwe mondeo kon je bijna dagelijks zien op de weg van luik naar luxemburg maar die is nu al uit.

Plaats reactie