De UrSaab in miniatuur

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Plaats reactie
De Flok
Geregistreerd lid

De UrSaab in miniatuur

Bericht door De Flok » ma 21 mei, 2007 20:50

Keek vandaag even rond op Elkparts, is de UrSaab vanwege 60-jarig jubileum nu ook verkrijgbaar in 1/43! Die moet iedere miniatuur-liefhebber natuurlijk hebben :lol:

Afbeelding

Hier de link: http://www.elkparts.com/product_info.ph ... ts_id/3471

Is ook te koop in combinatie met Aero X model, even beetje klikken op die site en je vindt het wel.

Ik wacht wel even tot de UrSaab in de vitrine van de dealer staat.

edwardk
Geregistreerd lid

Re: De UrSaab in miniatuur

Bericht door edwardk » ma 21 mei, 2007 20:55

De Flok schreef:Keek vandaag even rond op Elkparts, is de UrSaab vanwege 60-jarig jubileum nu ook verkrijgbaar in 1/43! Die moet iedere miniatuur-liefhebber natuurlijk hebben :lol:
Heb ik al bijna 10 jaar, handgemaakt met echtheidscertificaat :wink:(voor toen 150 Hfl als ik me niet vergis)was beperkte oplage

De Flok
Geregistreerd lid

Re: De UrSaab in miniatuur

Bericht door De Flok » ma 21 mei, 2007 20:59

edwardkommeren schreef:
De Flok schreef:Keek vandaag even rond op Elkparts, is de UrSaab vanwege 60-jarig jubileum nu ook verkrijgbaar in 1/43! Die moet iedere miniatuur-liefhebber natuurlijk hebben :lol:
Heb ik al bijna 10 jaar, handgemaakt met echtheidscertificaat :wink:(voor toen 150 Hfl als ik me niet vergis)was beperkte oplage
Gaaf :shock: ! Nou dan kletsen ze bij Elkparts ook maar wat, maargoed die proberen ook maar geld te verdienen. Dit zal echter wel een nieuwe productieronde zijn, mooie kans dus voor diegene die het model niet in bezit hebben.......zoals ik :wink:

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » ma 21 mei, 2007 21:06

De flok, kan niet anders zeggen als KOPEN :!:
als ze er net zo uitzien, is het ZEKER de moeite waard :P , fantastisch om naar te kijken :D en een goede investering.
Hoorde pas eens dat het zelfde model als ik heb toen aangeboden werd voor ca €150, dus een verdubbeling in waarde :wink:

Het gaat Hier dus ook om een beperkte oplage :!:

SimonA50

Bericht door SimonA50 » ma 21 mei, 2007 21:27

Zo, eentje besteld. Heb er ooit eentje gekocht via de Saabclub en die heb ik een paar jaar terug verkocht via Ebay voor een heel mooi bedrag :P

Nu maar wachten op de levering.

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » ma 21 mei, 2007 21:29

Edward, ik ga 'm ook kopen hoor :wink: . Maar ik wacht even tot ie bij de dealer staat. Misschien een veel interessantere prijs(zoals bij de Aero X) en geen gedoe met credit cards en verzenden.

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » ma 21 mei, 2007 21:30

SimonA50 schreef: Heb er ooit eentje gekocht via de Saabclub
Die bedoel ik dus ook :wink:

@De flok, Terpstra is niet duur met de aero-x maar had hem niet meer, de Ur Saab zal er ook niet duurder zijn dan hier.

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » ma 21 mei, 2007 21:31

Hebben jullie toevallig geen fotootje van dat model? Plaatje op Elkparts is volgens mij geen miniatuur...

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » ma 21 mei, 2007 21:34

@ de flok, zal zien of het lukt morgen eens een foto te maken (met een telefoon- camera) en te plaatsen

sonett
Geregistreerd lid

Bericht door sonett » di 22 mei, 2007 0:41

Ze beweren bij Elkparts dat er van de oerSaab nog geen miniatuur gebouwd zijn , om hun verkoop prijs weer hoger te maken ja
ik heb er eentje (een half afgewerke bouw set) :oops:
maar als er een gebouwde versie van komt ga ik die zeker ook aanschaffen

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » wo 23 mei, 2007 20:38

sonett schreef:Ze beweren bij Elkparts dat er van de oerSaab nog geen miniatuur gebouwd zijn , om hun verkoop prijs weer hoger te maken ja
ik heb er eentje (een half afgewerke bouw set) :oops:
maar als er een gebouwde versie van komt ga ik die zeker ook aanschaffen
Gelul, heb er toch eenAfbeelding

slechte foto, maar het bewijs, heb er zelf een sokkeltje onder gemaakt waar ie op staat in de vitrine.
Moet hem ook heel nodig een heel voorzichtig schoonmaken :wink:

SimonA50

Bericht door SimonA50 » di 12 jun, 2007 11:29

Heb mij de Aero X en de Ur Saab aangeschaft in Trolhättan. Zeer geslaagde modellen. Had hem ook bij Ekparts besteld maar heb daar mijn bestelling geanuleerd, hetgeen geen probleem was.

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » di 12 jun, 2007 12:32

SimonA50 schreef:Heb mij de Aero X en de Ur Saab aangeschaft in Trolhättan. Zeer geslaagde modellen. Had hem ook bij Ekparts besteld maar heb daar mijn bestelling geanuleerd, hetgeen geen probleem was.
Heb ook deze modelletjes aangeschaft voor 390 SEK per stuk :shock: Wat mij bij zo'n prijs dan stoort is het feit dat ook deze 'made in China' zijn... Norev, de franse fabrikant van deze modellen, kan de produktie dus ook niet meer in eigen land houden...

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » di 12 jun, 2007 17:26

aero-x modelletje bij de sdcc outlet 350 SEK= ca 35€.

waren in de loop van het weekend ook allemaal uitverkocht :wink:

Swedish_90
Geregistreerd lid

Bericht door Swedish_90 » di 12 jun, 2007 22:48

edwardkommeren schreef:aero-x modelletje bij de sdcc outlet 350 SEK= ca 35€.

waren in de loop van het weekend ook allemaal uitverkocht :wink:
Dat was volgens mij zo'n beetje het enige wat niet in de aanbieding was, daar :D. Die SDCC outlet was trouwens wel super: heb een 900NG-houten dash (met klein scheurtje erin, dat wel) voor de fantastische prijs van SEK 20, oftewel €2,20 op de kop kunnen tikken. :green_many:

Plaats reactie