Hier de link: http://www.elkparts.com/product_info.ph ... ts_id/3471
Is ook te koop in combinatie met Aero X model, even beetje klikken op die site en je vindt het wel.
Ik wacht wel even tot de UrSaab in de vitrine van de dealer staat.

Heb ik al bijna 10 jaar, handgemaakt met echtheidscertificaatDe Flok schreef:Keek vandaag even rond op Elkparts, is de UrSaab vanwege 60-jarig jubileum nu ook verkrijgbaar in 1/43! Die moet iedere miniatuur-liefhebber natuurlijk hebben![]()
Gaafedwardkommeren schreef:Heb ik al bijna 10 jaar, handgemaakt met echtheidscertificaatDe Flok schreef:Keek vandaag even rond op Elkparts, is de UrSaab vanwege 60-jarig jubileum nu ook verkrijgbaar in 1/43! Die moet iedere miniatuur-liefhebber natuurlijk hebben![]()
(voor toen 150 Hfl als ik me niet vergis)was beperkte oplage
Gelul, heb er toch eensonett schreef:Ze beweren bij Elkparts dat er van de oerSaab nog geen miniatuur gebouwd zijn , om hun verkoop prijs weer hoger te maken ja
ik heb er eentje (een half afgewerke bouw set)![]()
maar als er een gebouwde versie van komt ga ik die zeker ook aanschaffen

Heb ook deze modelletjes aangeschaft voor 390 SEK per stukSimonA50 schreef:Heb mij de Aero X en de Ur Saab aangeschaft in Trolhättan. Zeer geslaagde modellen. Had hem ook bij Ekparts besteld maar heb daar mijn bestelling geanuleerd, hetgeen geen probleem was.
Dat was volgens mij zo'n beetje het enige wat niet in de aanbieding was, daaredwardkommeren schreef:aero-x modelletje bij de sdcc outlet 350 SEK= ca 35€.
waren in de loop van het weekend ook allemaal uitverkocht