Volgens Bob Lutz gloort er hoop voor SAAB.

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Plaats reactie
De900C-GAS
Geregistreerd lid

Volgens Bob Lutz gloort er hoop voor SAAB.

Bericht door De900C-GAS » di 18 sep, 2007 18:40

Ik weet het, gisteren werd er ook een stukje over de (eventuele) SAAB 9-4 naar dit forum gelinkt, maar nu valt er dit te lezen
op de website van Autoweek. :wink:

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » di 18 sep, 2007 18:46

Hier ook.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 18 sep, 2007 18:48

Even gereageerd, ik vind het een stukje met een nogal overbodige negatieve toon wat betreft de huidige Saab reeks, schrijver dezes heeft blijkbaar nog niet zo'n ervaring met het door ons geliefde merk Saab....

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » di 18 sep, 2007 18:51

Ik heb het gelezen.
Sjoerd schreef:schrijver dezes heeft blijkbaar nog niet zo'n ervaring met het door ons geliefde merk Saab....
Over het algemeen verschilt de mening van mensen die wel eens een SAAB hebben gehad of gereden enorm van mensen die dat niet hebben. Meer dan bij andere merken, apart, of niet? :wink:

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 18 sep, 2007 18:52

Dat blijkt maar weer ja, een vreemde gewaarwoording toch eigenlijk :?, een beetje van; "wat de boer niet kent dat lust 'ie niet!"

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » di 18 sep, 2007 19:57

Henk-Jan schreef:Hier ook.
Dat had ik niet in dat topic verwacht vanwege de topictitel, ook al is het een logisch gevolg op het stuk over de (eventuele) SAAB 9-4. :wink:

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » di 18 sep, 2007 19:59

Klopt, het is ook geen probleem. Wellicht is het een optie als Sander, of een andere mod, even de posts gaande over de weblog hierin zet?

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » di 18 sep, 2007 20:06

Henk-Jan schreef:Wellicht is het een optie als Sander, of een andere mod, even de posts gaande over de weblog hierin zet?
Goed idee!! :bluethumb:

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » wo 19 sep, 2007 2:06

Wat een halve zool die schrijver :? Hij doet zogenaamd of hij iets begrepen heeft van de manier waarop Saab in de markt staat de laatste tijd, maar heeft er totaal geen kaas van gegeten. Verder gaat hij positief in op de 9-4 op gezamelijk platform met een caddy, maar zodra de 9-1 ter sprake komt moet er nog even duidelijk benadrukt worden dat HIJ HET PLATFORM MET EEN OPEL DEELT JA HOOR HEB JE HET GOED GELEZEN JE RIJDT IN EEN OPEL HOOR HAHAHAG !!!!11!!!!!!!!!!! :?

Ik proef een bittere ondertoon van een grijze Opelrijder die gefrustreerd is dat hij nooit een onderscheidend voertuig heeft mogen besturen van z'n moeder.

Geert-Jan
Geregistreerd lid

Bericht door Geert-Jan » wo 19 sep, 2007 10:34

sjoerdk schreef:Dat blijkt maar weer ja, een vreemde gewaarwoording toch eigenlijk :?, een beetje van; "wat de boer niet kent dat lust 'ie niet!"
Tsja, maar als Saab precies in elk segment en aanvaardbaar alternatief wil/gaat aanbieden, wordt het SAAB aanbod dan niet ook een samenraapsel van producten die je overal kunt vinden?

Dan wordt het een geval van "de boer kent het en kan het overal eten".

En dat is de strekking van het verhaal, een verhaal wat ik niet als negatief zie, maar meer als een "let op je roots".

Groeten,

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » wo 19 sep, 2007 10:39

Geert-Jan schreef:Dan wordt het een geval van "de boer kent het en kan het overal eten".
Dat klinkt als een uiting van de Macdonaldisering van het aanbod, sluit goed aan bij het artikel in de NRC van afgelopen zaterdag, over debilisering of infantilisering van de consument...

Plaats reactie