The new 9-5 ?, superb.
-
brammelo
- Geregistreerd lid
Ik reed vandaag een nieuwe 9-3 voorbij. En m'n indruk van de eerste dag blijft nog altijd recht: de nieuwe neus haalt de balans uit het oorspronkelijke ontwerp. Er zit ook teveel chroomtroep aan. En dat is dus volledig opgelost bij - bijvoorbeeld - de photoshop die je hierboven ziet. Het sluit echt goed aan bij de zuiverheid van de Aero X. Hopelijk slaagt Saab er in om met een nieuwe 9-5 hun koetswerkontwerp terug op de sporen te zetten. Met de 9-4 zal het hun niet lukken.
-
Robert Toet
- Geregistreerd lid
Zit wel iets in. Ik denk persoonlijk ook dat ze er goed aan doen om wat meer voor een hoekigere stijl te kiezen. De voorkant heeft iets hoekkigs, maar de zijkant en de wigwamlijn zijn me iets te rond. Te braaf zoals u wilt. Verder zou ik die 9-3 nog best wel willen hebben hoor:-)
Die fotoshop van de 9-5 kan me minder bekoren. De achterkant zou niet mooi worden zo, maar ach gelukkig is het maar fotoshop!
Die fotoshop van de 9-5 kan me minder bekoren. De achterkant zou niet mooi worden zo, maar ach gelukkig is het maar fotoshop!
-
ingka
- Donateur (2x)

-
ingka
- Donateur (2x)

hier trouwens de wagon .. ik had 'm nog niet eerder gespot.
Specifications Sheet
Vehicle Type: Midsize 5 Passenger 4 door Sedan and 5-Door SportCombi
Size Comparison: BMW 5 Series
Competitors: BMW 5 Series, Mercedes-Benz E-Class, Acura RL, Audi A6, Volvo S80, Jaguar S-Type, Cadillac STS
Base Platform: Enhanced Epsilon II
Drive Wheels: FWD, AWD Option, AWD Aero
Engines:
9-5 2.0T: 2.0L 230HP Ecotec Turbo 4
9-5H (9-5xH) 2.0T BioPower: 2.0L 280HP (On E100) BioPower Ecotec Turbo 4 w/Dual Mode Hybrid System
9-5x 2.8T: 2.8L 300HP HF Turbo V6
9-5x Aero: 3.0L 350HP HOT V6 w/DI
Transmissions: 6 Speed Manual, 6 Speed Sentronic, Aero: 7 Speed DSG
-
Henk-Jan
- Donateur

-
ingka
- Donateur (2x)

http://www.gminsidenews.com/naias/revit ... /9-1.shtml
ze zitten er met de 9-1 foto ook niet ver van af
ze zitten er met de 9-1 foto ook niet ver van af