Wat zal er nu van Saab worden als dit waar is?
Doet GM Saab de deur uit?
-
Bigivan
- Geregistreerd lid
Doet GM Saab de deur uit?
Onheilspellende berichten: http://www.amt.nl/web/Nieuws/Algemeen/T ... r-uit2.htm
-
sb153b
- Geregistreerd lid
-
blafwoef
- Geregistreerd lid
Het is al geruime tijd onrustiig rondom GM. Bedrijf doet het gewoon slecht en nu de US economie terugloopt, vallen daar direct de klappen. Wat er met Saab zal gebeuren? Mij lijkt het een merk met voldoende potentie en er zijn best concerns die interesse hebben in Saab als merk. Ik hoop echter wel dat ze ook de ideologie van het merk blijven respecteren. Als er bijv een VW-achtig concern langskomt, dan zal Saab een groot deel van zijn identiteit verliezen. Althans dat zegt mijn gevoel. VW zal snel schaalvoordelen willen behalen door gebruiken van dezelfde onderdelen. Rijden we straks allemaal met een 2.0 FSI op TDI rond 
Mijn verwachting is dat Saab zal overleven. Tenslotte is het ook gelukt om Ford en Jaguar te verkopen en die deden het ook al niet best. Misschien komt Saab straks ook wel in Indiase handen
Mijn verwachting is dat Saab zal overleven. Tenslotte is het ook gelukt om Ford en Jaguar te verkopen en die deden het ook al niet best. Misschien komt Saab straks ook wel in Indiase handen