Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
-
Marius0404
- Donateur (7x)

Bericht
door Marius0404 » vr 31 okt, 2008 14:17
-
jelger
- Geregistreerd lid
Bericht
door jelger » vr 31 okt, 2008 14:21
-
Marius0404
- Donateur (7x)

Bericht
door Marius0404 » vr 31 okt, 2008 14:38
waren het er maar 3
tja, het is lastig om te beslissen waar je een bericht plaatst: ik kijk nooit alle subtitels door, maar dit leek me toch typisch iets voor saab nieuws.
groet
Marius
-
jelger
- Geregistreerd lid
Bericht
door jelger » vr 31 okt, 2008 14:41
ik snap het wel hoor.

-
DDJ
- Geregistreerd lid
Bericht
door DDJ » vr 31 okt, 2008 15:14
Ik las het op nu.nl en ging hier de discussie zoeken. Gevonden. De andere topics staan dus op de verkeerde plek. Omdat ik het zeg. Daarom.

-
Jacco K.
- Geregistreerd lid
Bericht
door Jacco K. » vr 31 okt, 2008 16:22
Daar worden wij droevig van.

Maar ja, kredietcrisis.

-
jelger
- Geregistreerd lid
Bericht
door jelger » vr 31 okt, 2008 16:25
nou..... om het nu op kredietcrisis te gooien... GM heeft al een heel lang verleden van grote kredietzorgen, mede door een compleet incompetent management dat gewoon niet in staat is na een foute beslissing de boel weer op de rails te krijgen met een sterke heldere corporate visie wat men nu eigenlijk wil met het bedrijf en z'n produkten in een duidelijk veranderend consumenten patroon - sterker, de foute beslissingen blijven elkaar opvolgen.
ik zal niet zeggen dat ik wel weet hoe het verder moet, maar daar ben ik dan ook een simpele loonslaaf voor.
-
Jacco K.
- Geregistreerd lid
Bericht
door Jacco K. » vr 31 okt, 2008 16:28
jelger schreef:nou..... om het nu op kredietcrisis te gooien... GM heeft al een heel lang verleden van grote kredietzorgen, mede door een compleet incompetent management dat gewoon niet in staat is na een foute beslissing de boel weer op de rails te krijgen met een sterke heldere corporate visie wat men nu eigenlijk wil met het bedrijf en z'n produkten in een duidelijk veranderend consumenten patroon - sterker, de foute beslissingen blijven elkaar opvolgen.
ik zal niet zeggen dat ik wel weet hoe het verder moet, maar daar ben ik dan ook een simpele loonslaaf voor.
Klopt, maar hier uit voort vloeiende wordt door de consument de hand op de knip gehouden en er dus niet meer zo gauw een andere auto gekocht.
Dus ook geen Saab gekocht.
-
DDJ
- Geregistreerd lid
Bericht
door DDJ » vr 31 okt, 2008 16:29
jelger schreef:nou..... om het nu op kredietcrisis te gooien... GM heeft al een heel lang verleden van grote kredietzorgen, mede door een compleet incompetent management dat gewoon niet in staat is na een foute beslissing de boel weer op de rails te krijgen met een sterke heldere corporate visie wat men nu eigenlijk wil met het bedrijf en z'n produkten in een duidelijk veranderend consumenten patroon - sterker, de foute beslissingen blijven elkaar opvolgen.
Here you go, your answer:
Competing for the Future
-
jelger
- Geregistreerd lid
Bericht
door jelger » vr 31 okt, 2008 16:36
Jacco K. schreef:
Klopt, maar hier uit voort vloeiende wordt door de consument de hand op de knip gehouden en er dus niet meer zo gauw een andere auto gekocht.
Dus ook geen Saab gekocht.
klopt, alleen heeft met name het amerikaanse GM deel al langer last van een mismatch tussen het aangebodene en wat de klant koopt, los van de knip op de portemonnee.
De kredietcrisis verergert een bestaande situatie alleen maar door aan 2 zijden de bestedingsruimte af te knellen. (klant en business)