Doe de turbo-gen test
-
Joep3000
- Geregistreerd lid
Een 9-3 CABRIO had ik als uitkomst. Een 2.2 diesel om precies te zijn, en wit ook. Een cabrio is wel leuk, maar ik zou geen diesel nemen zelf, dat geronk en die kleine koppelkromme...
Mooie animaties en een leuk eindresultaat. Hoe lang duurde het bij jullie voordat-ie afgeleverd werd?
Kan ik een vrije dag inplannen!
Mooie animaties en een leuk eindresultaat. Hoe lang duurde het bij jullie voordat-ie afgeleverd werd?
-
tweemeter
- Donateur

-
Dr. Breedband
- Geregistreerd lid
-
tweemeter
- Donateur

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
Marc van Beek
- Geregistreerd lid
Dit ben ik:
u bent creatief, filosofisch aangelegd en hebt vele interesses. U bent graag actief bezig, liefst op een helling. U volgt de laatste ontwikkelingen. u zou Apple nooit verwarren met fruit. Uw kinderen zetten thuis de boel op stelten. (meestal krijg ik daarvan door mijn vrouw de schuld) En u geniet ervan. (aha, de verklaring hiervan) U rijdt meestal over bochtige en steile wegen, in lichte buien, met de verwarming aan.
(sluit redelijk aan bij mijn levenswijze)
Dit is mijn auto:
Zilverkleurige Saab 9-5 Sport Estate Aero
(sluit toch ook redelijk aan bij mijn huidige auto)
u bent creatief, filosofisch aangelegd en hebt vele interesses. U bent graag actief bezig, liefst op een helling. U volgt de laatste ontwikkelingen. u zou Apple nooit verwarren met fruit. Uw kinderen zetten thuis de boel op stelten. (meestal krijg ik daarvan door mijn vrouw de schuld) En u geniet ervan. (aha, de verklaring hiervan) U rijdt meestal over bochtige en steile wegen, in lichte buien, met de verwarming aan.
(sluit redelijk aan bij mijn levenswijze)
Dit is mijn auto:
Zilverkleurige Saab 9-5 Sport Estate Aero
(sluit toch ook redelijk aan bij mijn huidige auto)