Official: Saab can survive!

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Gebruikersavatar
Den Silver Kulen
Geregistreerd lid

nel

Bericht door Den Silver Kulen » za 17 jan, 2009 9:18

catch-up (aka ketschup)

Gebruikersavatar
De Teng
Geregistreerd lid

Bericht door De Teng » za 17 jan, 2009 12:32

nelfrikandel schreef:LOL, je moet eens naar zo'n meeting komen, dan hebben al die achterlijke forumnamen ineens een gewone mensenkop... Lache man! Of het nou bratwursten zijn of frikandellen, er komt alleen maar slappe klets uit...
Ik was er afgelopen keer bij in Doorn.. maar dan zijn er plots wel heel veel voor een eerste keer. Het was wel leuk trouwens. ;)

Plaats reactie