Official: Saab can survive!
-
De Teng
- Geregistreerd lid
Ik was er afgelopen keer bij in Doorn.. maar dan zijn er plots wel heel veel voor een eerste keer. Het was wel leuk trouwens.nelfrikandel schreef:LOL, je moet eens naar zo'n meeting komen, dan hebben al die achterlijke forumnamen ineens een gewone mensenkop... Lache man! Of het nou bratwursten zijn of frikandellen, er komt alleen maar slappe klets uit...