weer terug naar het oude saab logo ?? Griffin verdwijnt ?
-
olav
- Donateur

weer terug naar het oude saab logo ?? Griffin verdwijnt ?
De FEM haal ik net uit mijn brievenbus,..wat schetst mijn verbazing. Het oude logo prijkt weer op een advertentie van een saab 9-3 op het ijs.....zou dit toch betekenen dat de griffin niet meer gebruikt gaat worden ? Who knows ?
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
Coby01
- Geregistreerd lid
ik kan het topic niet meer vinden, maar er is al eerder over gepost. het topic ging er toen (volgens mij) over dat Saab al aan het losweken is van GM en daarbij het logo en namen als Aero waarschijnlijk achter zich moet laten. er is toen ook aardig gespeculeerd op een "nieuw" logo
Wie weet de link te vinden?
Edit: viewtopic.php?t=49626&highlight=griffin+logo
Wie weet de link te vinden?
Edit: viewtopic.php?t=49626&highlight=griffin+logo
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
Nou, het heeft niet zozeer met het losweken te maken.Coby01 schreef:het topic ging er toen (volgens mij) over dat Saab al aan het losweken is van GM en daarbij het logo en namen als Aero waarschijnlijk achter zich moet laten.
Volgens mij eerder met het gegeven dat hoe dan ook Saab (ook onder de vlag van GM) vanaf einde dit jaar de Griffin niet meer mag voeren, omdat het exclusiviteitsrecht (of hoedat dan ook mag heten) weer terugkomt bij Scania.
Dit was al langer deel van de deal tussen Saab Groep en GM, ten tijde van de separatie van Saab Auto's van de Saab Groep, en de totale overname door GM.
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
-
Oosthoek
- Donateur