9-7X We wisten het al, maar toch....

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » do 14 jul, 2005 17:46

De 9-7 komt bij mijnn weten wel naar nederland. Echter Gaat Saab Nederland ze zelf importeren.

Hanm
Lid van verdienste

Bericht door Hanm » do 14 jul, 2005 23:38

Injectie schreef:De 9-7 komt bij mijnn weten wel naar nederland. Echter Gaat Saab Nederland ze zelf importeren.
Dat was het plan ja, maar gaat niet door.

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » vr 15 jul, 2005 6:56

Ow dat heb ik dan weer niet meegekregen. Wij hden er onder voorbehoud al 1 verkocht namelijk

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » di 26 jul, 2005 19:58

Ik lees net een crashtest van de 9-7X broertjes, daar wordt je ook niet echt vrolijk van,
http://www.hwysafety.org/vehicle_rating ... ront_c.htm

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » di 26 jul, 2005 21:54

jelger schreef:.....en trek zelf de conclusies welke nou op welke lijkt.. :? :wink: lijkt me duidelijk !
(ik vind de overeenkomst met de Trailblazer eigenlijk niet zo heel groot om eerlijk te zijn,maar ik begrijp wel hoe men die er elke keer bij haalt ;) )
Gezien dit rijtje (afkomstig uit de link in de post van Verde900) gaat waarschijnlijk om de verschillende bouwjaren waarin deze modellen hetzelfde uiterlijk hadden :

CHEVROLET TRAILBLAZER
GMC ENVOY
2002-05 models
BUICK RAINIER
2004-05 models
ISUZU ASCENDER (5-PASSENGER)
2004-05 models
OLDSMOBILE BRAVADA
2002-04 models

These models are identical except for minor styling and trim differences. Therefore, the crashworthiness ratings apply to each model listed.

Die crashresultaten zijn inderdaad om van te ;-(+ ;-(+

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

9-7X komt naar Zweden deze herfst.....

Bericht door gj900 » vr 29 jul, 2005 10:15

http://www.aftonbladet.se/vss/bil/story ... 17,00.html

Volgens dit niet al te positieve artikel komt de 9-7X komende herfst naar Zweden, maar of ze daar blij mee zijn.... :?:

Plaats reactie