Mooie posters

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » wo 15 jul, 2009 23:44

Bestand downloaden
Openen in adobe
vergroten tot 400% (ken net)
Met linkermuisknop ingedrukt foto selecteren van linksboven maar rechtsonder
Kopieren
Plakken in fotoshop, paintshop, paint, whatever
Resolutie naar 200 of 300dpi
Afdrukken

Tonnes
Geregistreerd lid

Bericht door Tonnes » do 16 jul, 2009 0:00

Denk dat ik deze maar even op het werk ga plotten! :D

AlexJ
Donateur
Donateur

Bericht door AlexJ » do 16 jul, 2009 0:06

nics schreef:kunnen we niet gewoon zelluf zo een poster maken? Of is dat te simplistisch?
Ik heb nog niet precies bekeken, maar volgens mij kan je gewoon de pagina uit de pdf printen, maten komen gewoon overeen op het eerste gezicht. Ik weet dat er op de faculteit bouwkunde van de TU plotters staan die groot kunnen printen (tot a0), maar volgens mij is dat zelfs te groot (waardoor het niet meer scherp is).

Ik ga eens achter de prijzen aan. (zit zelf niet op die faculteit)

nics
Geregistreerd lid

Bericht door nics » do 16 jul, 2009 8:16

@ Marc, ja hallo, ik weet inmiddles hoe ik een printer gebruik (grinnik). Nee wat ik met ietwat duffe hoofd bedoelde was kunnen we niet zelf de autootjes bij elkaar halen en op de correcte wijze in een postert verwerken?

Reyer
Geregistreerd lid

Bericht door Reyer » do 16 jul, 2009 23:03

Er jammer dat de 900 4-d sedan en de 2-d sedan er niet bij staan. Ik heb ze allebei gehad.

Als het lukt die erbij te foezelen dan heb ik reuze belangstelling voor de poster.

HeHaShDe
Geregistreerd lid

Bericht door HeHaShDe » di 21 jul, 2009 13:17

Ik wil even reageren op deze reactie's.
Ik ben vorige week naar de SAAB museum in Trollhattan geweest en daar werd dezelfde poster als "merchandise" verstrekt.

Dus reactie's als verkeerde promotie, amateurisme en gemaakt door een stagiar van de marketing afdeling: dit slaat dan op SAAB zelf en niet op Elkparts.

Tjøørd
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Tjøørd » wo 29 jul, 2009 16:33

Als dit officieel van Saab is vind ik het des te idioter dat types als de 90 en de 900 sedan ontbreken... En dat terwijl bijvoorbeeld de 9-5 sedan en de 900 NG coupe er dubbel op staan! Ook ontbreken de oudere prototypes, terwijl de nieuwere er wél op staan. Niet echt volledig en consequent uitgevoerd :? Leuk marketingplaatje, maar van weinig historische waarde dus...

Plaats reactie