Bestand downloaden
Openen in adobe
vergroten tot 400% (ken net)
Met linkermuisknop ingedrukt foto selecteren van linksboven maar rechtsonder
Kopieren
Plakken in fotoshop, paintshop, paint, whatever
Resolutie naar 200 of 300dpi
Afdrukken
Mooie posters
-
AlexJ
- Donateur

Ik heb nog niet precies bekeken, maar volgens mij kan je gewoon de pagina uit de pdf printen, maten komen gewoon overeen op het eerste gezicht. Ik weet dat er op de faculteit bouwkunde van de TU plotters staan die groot kunnen printen (tot a0), maar volgens mij is dat zelfs te groot (waardoor het niet meer scherp is).nics schreef:kunnen we niet gewoon zelluf zo een poster maken? Of is dat te simplistisch?
Ik ga eens achter de prijzen aan. (zit zelf niet op die faculteit)
-
nics
- Geregistreerd lid
-
Reyer
- Geregistreerd lid
-
HeHaShDe
- Geregistreerd lid
Ik wil even reageren op deze reactie's.
Ik ben vorige week naar de SAAB museum in Trollhattan geweest en daar werd dezelfde poster als "merchandise" verstrekt.
Dus reactie's als verkeerde promotie, amateurisme en gemaakt door een stagiar van de marketing afdeling: dit slaat dan op SAAB zelf en niet op Elkparts.
Ik ben vorige week naar de SAAB museum in Trollhattan geweest en daar werd dezelfde poster als "merchandise" verstrekt.
Dus reactie's als verkeerde promotie, amateurisme en gemaakt door een stagiar van de marketing afdeling: dit slaat dan op SAAB zelf en niet op Elkparts.
-
Tjøørd
- Donateur (6x)

Als dit officieel van Saab is vind ik het des te idioter dat types als de 90 en de 900 sedan ontbreken... En dat terwijl bijvoorbeeld de 9-5 sedan en de 900 NG coupe er dubbel op staan! Ook ontbreken de oudere prototypes, terwijl de nieuwere er wél op staan. Niet echt volledig en consequent uitgevoerd
Leuk marketingplaatje, maar van weinig historische waarde dus...