Gelukkig gaat Tilburg gewoon door. Wat RG-64 zegt herken ik wel: het us erg knap als een garagebedrijf je zo ver krijgt dat je een rekening bijna met plezier voldoet
Faillissement Zuid Oost in Breda
-
wouterve
- Geregistreerd lid
Daar schrik ik inderdaad wel van...in januari waren ze nog vol goede moed, maar het omvallen van de importeur zal wel niet geholpen hebben. Het was toen al een gok, en blijkbaar is er, jammergenoeg verloren--maar da's het risico van het spel. In ieder geval leuk dat ze ondernemend genoeg waren om het te proberen, en heel zonde dat het uiteindelijk niet gelukt is.
Gelukkig gaat Tilburg gewoon door. Wat RG-64 zegt herken ik wel: het us erg knap als een garagebedrijf je zo ver krijgt dat je een rekening bijna met plezier voldoet
.
-
Bart W.
- Geregistreerd lid
Dat is schrikken! Ik rijd daar regelmatig langs en vorige week had ik nog een goed gevoel dat deze garage niet tot de Kroymans Groep behoorde. Zielig voor de mensen die daar altijd zo hard hebben gewerkt.. Mijn Cadillac BLS is geleverd door Kroymans Breukelen en ik heb niets dan lof over deze garage. Altijd stond men voor mij klaar, nooit te beroerd om iets extra´s te doen ( ja ook voor een leasebak ) Nooit gemopper altijd vriendelijk en correct.. Moet wel even wennen aan de garage die ik nu heb..Correct dat wel, maar toch anders.. Ook leuk om te moeten horen dat de auto al 1 dag klaar was, maar vanwege gesteggel met de lease maatschappij kon ik de auto de volgende dag pas ophalen. En ik moest notabene zelf nog bellen...
-
Jeroen Breuer
- Geregistreerd lid
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Voordat de verkeerde conclusies getrokken worden, in Tilburg is er bij mijn weten ook helemaal niets aan de hand. Als je een dealerschap in een naburige stad overneemt, die je dat natuurlijk in een aparte BV, als het dan niet wil lukken in die nieuwe stad, wordt je hoofdvestiging tenminste niet meegetrokken.Jeroen Breuer schreef:Toen ik daar rond liep was alles nog gelukkig koek en ei!
-
Ibanez
- Geregistreerd lid
-
DaVinz
- Geregistreerd lid