Nieuwe Saab dealer in Zwolle

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » wo 09 sep, 2009 16:38

John schreef:staan Kia's en saabs eigenlijk naast elkaar in de showroom?
Uit het door mij geposte stuk (uit de Peperbus):

'De Zweedse modellen krijgen een eigen afdeling, waarin zowel nieuwe als gebruikte Saab's worden gepresenteerd.'

Niet in dezelfde showroom, wel in hetzelfde pand. Waarschijnlijk zou je iets kunnen verwachten als bij Auto Janse in Zwolle het geval was en bij Wander in Assen het geval is. Bij Auto Janse stonden de SAABs beneden, de Cadillacs boven. Bij Wander staan de SAABs en de Cadillacs boven (de Cadillacs zullen nu het veld ruimen doordat de import stilgezet wordt van dit merk) en de Opels en Kia's staan beneden. Niets mis mee mijns inziens, mits goed uitgevoerd, dus niet dat de SAAB 9-5 direct naast een Kia Picanto staat en dat de SAABklant niet eerst zich door een oerwoud van Zuid-Koreaanse blikjes hoeft te wurmen.

G.J. Hallink
Geregistreerd lid

nieuwe saab dealer Leerentveld Zwolle

Bericht door G.J. Hallink » zo 27 sep, 2009 20:10

Afgelopen dagen is er een open huis geweest bij de nieuwe SAAB dealer Leerentveld in Zwolle. Ik was erg nieuwsgierig hoe ze dit daar zouden aanpakken. Komend vanaf de A28 was ik meteen al verrast door de wiltte 96 kortneus die op een verhoging uitnodigend daar aanwezig was. Na een korte rondwandeling in de SAAB afdeling van de showroom, aan de andere kant staan de KIA's, heb ik een gesprek gehad met een verkoper en de eigenaar Berry Leerentveld. In dit gesprek kwam al snel naar voren dat dit iemand is die er echt iets van wil maken en dat hij altijd al een voorliefde voor SAAB heeft gehad. Hierna hebben we samen nog de werkplaats bekeken en ik stond versteld over alle investeringen die ze gedaan hebben wat betreft uitrusting, alle speciale SAAB gereedschappen nieuw aan de muur. Ook de electronica is prima voor elkaar.
Na 2 uur ben met een goed gevoel weer naar huis gegaan en ik hoop dit bedrijf een goede plaats zal krijgen in de SAAB WERELD regio Zwolle.
Gerrit Jan Hallink

Plaats reactie