Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
-
jdierx
- Geregistreerd lid
Bericht
door jdierx » wo 18 nov, 2009 22:15
Hallo allen,
ik heb vernomen dat medio 2010 er een nieuw dasboard in de 9-3 komt. Zou in de stijl van de nieuwe 9-5 eruit komen te zien. Iemand die hier wat meer vanaf weet?
gr
-
grippen
- Geregistreerd lid
Bericht
door grippen » wo 18 nov, 2009 22:32
waar heb je dat vernomen dan.
lijkt me stug
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Bericht
door De Flok » wo 18 nov, 2009 22:36
Laten we hopen dat het waar is, want die draaiknoppenhandel die er nu in zit is niet om aan te gluren.
-
jdierx
- Geregistreerd lid
Bericht
door jdierx » wo 18 nov, 2009 22:54
info van de dealer!
-
grippen
- Geregistreerd lid
Bericht
door grippen » wo 18 nov, 2009 23:12
ik zou het een dome zet vinden... omdat mensen eerst de buitenkant bekijken en dan pas de binne kant met zoon actie verkoop je echt niet ineens meer auto's
-
Melle
- Geregistreerd lid
Bericht
door Melle » wo 18 nov, 2009 23:34
Zou niet verkeerd zijn!!
De huidige 9-3 is nog steeds een mooie verschijning, maar het interieur is alleen een afknapper....
Het dashboard van de vorige generatie sportsedan is imho mooier.
-
brammelo
- Geregistreerd lid
Bericht
door brammelo » vr 20 nov, 2009 8:06
Had hetzelfde vernomen, niet van de dealer maar van een roadmap op Saabsunited. Toen ik met het verhaal bij de dealer aankwam, ontkende hij het bepaald niet. Een nieuw dash in de 9-3 zou er voor kunnen zorgen dat ik volgend jaar toch weer de 9-3 i.p.v. een ander merk kies.
-
gripen 9-3
- Geregistreerd lid
Bericht
door gripen 9-3 » vr 20 nov, 2009 11:44
Dat lelijke dashboard past anders wel mooi bij die lelijke nieuwe neus. De 1e versie van de 9-3 SS was wel oké.
Kan niet wachten tot de huidige 9-3 vervangen wordt en dan maar hopen dat daar een hatchback versie bijzit.
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Bericht
door De Flok » vr 20 nov, 2009 12:09
Volgens mij ben je dan een van de weinigen die de nieuwe neus niet mooi vind. Persoonlijk vind ik 'm prachtig. Die icecubes achteraan vind ik dan wel weer jammer.
-
gripen 9-3
- Geregistreerd lid
Bericht
door gripen 9-3 » vr 20 nov, 2009 13:19
Op de station vind ik het meevallen maar op de sedan? Dikke hoekige neus met de ronde achterkant met die vreselijke lichtunits.
Ben benieuwd wat ze onder Koenigsegg op de weg gaan zetten.