Volgende: Saab dealer Kompier failliet
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Door al dat gezeur met Kroymans en Saab AB heeft Kompier wel mooi circa € 600.000 verloren, dat niet niets. Omdat terug te verdienen moet je toch heel wat auto's verkopen c.q. onderhouden. Wat dat betreft heeft Boy Heynen zich gelukkig niet zo verstrikt in de Kroymans drama. Gewoon een kwestie van steeds op je tellen passen. Van importeurs en banken wordt je nooit rijk, dat zijn echte bloedzuigers.
-
verde900
- Donateur

-
ThomasPereboom
- Donateur

Ben het helemaal met je eens! Kompier en zijn team zijn echte vakmensen met liefde en passie voor SAAB. Service werd er met een hoofdletter geschreven. Verdrietig voor alle betrokkenen dat het zo is gelopen...Hopelijk kan ik mijn SAAB in de toekomst weer z'n beurt geven bij Kompier!jacoh30 schreef: Altijd perfecte service gehad en 100 % tevreden. In een goed huwelijk zijn er altijd zaken, zolang je in gesprek blijft en redelijk kom je er altijd uit. Zo zat de zaak Kompier in elkaar.
Ik ben het met jullie eens dat het een slechte zaak is als zo'n familie bedrijf wordt meegesleurd in het faillissement van anderen. Over het pand kun je twisten. Perfecte uitstraling voor hetgeen Kompier staat.
Op dit moment denk ik aan de onzekere tijd die André, z'n jongens en zeker hun gezinnen hebben.
Ik hoop dat ik nog zeer vele jaren van hun voortreffelijke service mag gebruikmaken.
-
N2024
- Geregistreerd lid
-
N2024
- Geregistreerd lid
Je was er zelf inmiddels ook al een topic over begonnen zie ik.viewtopic.php?t=69500&highlight=