Saab Centre Gol Duiven (Arnhem) dicht

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
peterhelm
Geregistreerd lid

Bericht door peterhelm » vr 11 dec, 2009 12:25

Voor Arnhemmers is Velp ook niet zo ver, daar zit Stuijvenberg.

Robert Jansen
Geregistreerd lid

Bericht door Robert Jansen » vr 11 dec, 2009 15:07

Tubbe schreef:@Robert; Je hebt nogal wat tegen Gol zo lijkt het.
Mijn ervaring is dat het een persoonlijk familiebedrijf is, richting haar klanten, maar geen filantropische instelling, dus begrijp me daarin niet verkeerd.
Hebben ze je wat misdaan, dan kun je mi beter uitspreken hier (als dat binnen de regels van dit forum mag) of gewoon je insinuaties voor je houden. Niet dan?
Sorry ik lees het nu pas, maar idd terechte opmerking, ik liet me even gaan, zal het nu ff nuanceren.
Ik heb altijd het idee gehad dat als je met iets van voor (pakweg) 1995 aan kwam, dat ze er bij voorbaat al geen zin in hadden.
En dat lieten ze meestal non-verbaal ook wel aan me merken, of gewoon verbaal tegen elkaar waar ik bijstond...
Dat is dus iets waaraan ik me altijd nogal heb geërgerd, hoe de service met de nieuwe wagens was weet ik niet.

RolVer
In memoriam †

Bericht door RolVer » za 12 dec, 2009 9:45

Als ik bij van Gol kwam met mijn 88er 900, werd er altijd veel aandacht aan besteed. Meestal kwamen er ook wel meerdere medewerkers bij de auto kijken.
Nu zag mijn Ouwe Trouwe er ook altijd pico bello uit.

Heb alleen maar goede ervaringen daar gehad met vriendelijk personeel wat alle tijd voor je nam.
Er waren een aantal medewerkers die zelf 900 reden.

Groet Rolf (hij was een tevreden Gol klant)

Koningsberger
Geregistreerd lid

Bericht door Koningsberger » zo 13 dec, 2009 17:26

peterhelm schreef:Voor Arnhemmers is Velp ook niet zo ver, daar zit Stuijvenberg.
Ja dat klopt, maar die doet geen V6'ers.

Plaats reactie