Oldtimerbeurs in Eelde: iemand nog geweest?

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Plaats reactie
Ewout
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Oldtimerbeurs in Eelde: iemand nog geweest?

Bericht door Ewout » ma 30 nov, 2009 22:01

De familie Van der Laan stond er op een leuke stand met een 95 pick-up en twee 96's. Ik zag op het parkeerterrein geen enkele klassieke Saab; mijn 9000 was de klassiekste Saab! Wel klassieke Volvo's en vooral Mercedezzen....

Zijn er nog mensen van hier geweest?

Hans9-5
Geregistreerd lid

Bericht door Hans9-5 » wo 02 dec, 2009 9:46

Mooie stand van het Benzen.forum ej, was spijtig genoeg een ietsepietsie te ver.

pjotter
Geregistreerd lid

Re: Oldtimerbeurs in Eelde: iemand nog geweest?

Bericht door pjotter » wo 16 dec, 2009 22:05

[quote="Falcon"]De familie Van der Laan stond er op een leuke stand met een 95 pick-up en twee 96's. Ik zag op het parkeerterrein geen enkele klassieke Saab; mijn 9000 was de klassiekste Saab! Wel klassieke Volvo's en vooral Mercedezzen....

Zijn er nog mensen van hier geweest?[/quote]

Jazeker! leuke beurs met mooie stand van Harm&Corrie van der Laan, prachtige Saab 96V4 uit de end 60's waarmee net daarvoor de Beaujelais rally is gereden zonder enig probleem. Leuke bijzondere Saab-items scoren was wel even speuren maar daar ga je ook voor naar zo'n beurs. In elk geval een paar mooie orig.folders gekocht van een T16S coupe Aero 1984. Ook nog wat rubbers voor m'n 2 wieler uit het Italiaanse Breganze. Kortom, een geslaagde beurs...voor mij.

Saabgroet.

Plaats reactie