9-4x voor wanneer en ook op diesel?
-
De Teng
- Geregistreerd lid
-
erwin mertens
- Geregistreerd lid
-
Boterbloem
- Geregistreerd lid
-
De Teng
- Geregistreerd lid
Bij mijn post bovenaan!
On-topic: vinden jullie ook niet dat het front nog even een opfrisbeurtje kan gebruiken? Ik ben bang dat ik dit nu al een beetje gedaagd vind. De rest van de toekomstige Saab lijn is lichtjes afgerond en wat stoer.. dit heeft naar mijn mening nog wat teveel verwantschap met het oudere 9-3 werk van nu. Jammer.. welke foto je ook bekijkt, 't lijkt echt wel allemaal hierop. De linkse dus.

On-topic: vinden jullie ook niet dat het front nog even een opfrisbeurtje kan gebruiken? Ik ben bang dat ik dit nu al een beetje gedaagd vind. De rest van de toekomstige Saab lijn is lichtjes afgerond en wat stoer.. dit heeft naar mijn mening nog wat teveel verwantschap met het oudere 9-3 werk van nu. Jammer.. welke foto je ook bekijkt, 't lijkt echt wel allemaal hierop. De linkse dus.

-
Stef cabrio
- Geregistreerd lid
Als de 9-4 daadwerkelijk uitkomt zie ik hem als de perfekte opvolger van mijn cabrio, ik ben altijd al erg SUV minded geweest, maar na een Patrol en Landcruiser gereden te hebben lijkt een Saab SUV mij ideaal als een veilige en comfortabele wagen en het is eens wat anders dan de X5´en en Touaregs die je overal ziet rijden.
-
Pearl Aero
- Geregistreerd lid
-
millerman
- Donateur (3x)

-
Garrett
- Lid van verdienste
-
millerman
- Donateur (3x)