Poll: naamgeving toekomstige Saabs

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Plaats reactie
nacra 93
Donateur
Donateur

Poll: naamgeving toekomstige Saabs

Bericht door nacra 93 » vr 28 mei, 2010 14:02

http://www.saabsunited.com/2010/05/poll ... saabs.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Voorgesteld werd in commentaren op de Car and Driver bericht dat we een poll over wie de voorkeur aan het oude idee van een tear-drop voertuig om de idee van het bouwen van een auto als de 9-X BioHybrid hebben.

Ik ben niet van plan om dat te doen, vooral omdat we niet over een concreet ontwerp van auto's in de personenbelasting tegen de 9-X. Het is het beoordelen van een bestaand concept tegen de ijle lucht.

Wat kan ik een poll over doen, echter, is de mogelijke naamgeving voor een dergelijke auto - of een Saab auto's die komen in de nabije middellange termijn. Er is wat gepraat over het gebruik van iets als een Saab 92 naam voor een kleine Saab, spreken van de wederopstanding van de klassieke Saab 900 van de naam en het natuurlijk al, er is altijd de voortzetting van het huidige verdrag en het gebruik van 9-2, 9-3, 9 - 4x, 9-5 etc etc.

Dus, met de nieuwe functionaliteit die deze blog platform biedt me veranderen, Brand maar los.

Wat is uw voorkeur naamgeving voor de toekomst van Saab?

verde900
Donateur
Donateur

Re: Poll: naamgeving toekomstige Saabs

Bericht door verde900 » vr 28 mei, 2010 15:05

Begin bij SAAB VM 1, net als bij Aston Martin waar naam van toenmalige eigenaar David Brown die naamgever werd van de Aston Martin DB series

carlsson
Geregistreerd lid

Bericht door carlsson » vr 28 mei, 2010 15:30

Dan moet je Aero ook veranderen in FD, Flying Dutchman.
Audi begint ook al met het thema Aero te experimenteren: http://img3.auto-motor-und-sport.de/Bil ... 341615.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

RoelandV
Geregistreerd lid

Bericht door RoelandV » vr 28 mei, 2010 18:11

Is er niet al voor gekozen om het streepje tussen de cijfers weg te laten?

Plaats reactie