Born from jets reclamefilm

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Plaats reactie
edwardk
Geregistreerd lid

Born from jets reclamefilm

Bericht door edwardk » do 19 jan, 2006 14:51

http://www.bornfromjets.com als de verkopen nou eens net zo flitsend zouden gaan >> kilk op 9-7x als het boek open is( tv spots) en kijk hoe de straaljager veranderd in de 9-7x, dat is een mooie reclame voor de tv. Het idee van die robot reclame van wat is het citroen? maar dan mooier.

Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » do 19 jan, 2006 15:10

Vooral die van de 9-3 Sport Estate, Cabrio en 9-7X zouden gaaf zijn hier op tv te zien. Breng ze maar eens in de spotlights! Het zijn sportieve reclame's, met toch wat geschiedenis voor de oudere Saab-rijder.

edwardk
Geregistreerd lid

re

Bericht door edwardk » do 19 jan, 2006 15:13

SCHITTEREND of niet dan ! Dat moet Saab nu wel tegen alles in hooghouden,zijn afkomst, geschiedenis.NOSTALGIE. kijk eens hoeveel ontwikkelingen zijn ontstaan vanuit Saab's vliegtuiggeschiedenis.

Jacco K.
Geregistreerd lid

Bericht door Jacco K. » do 19 jan, 2006 16:58

Geweldig!

En nu als de donder op TV met deze reclame!
Ik vind dit de mooiste auto reclame tot nu toe.

edwardk
Geregistreerd lid

re

Bericht door edwardk » do 19 jan, 2006 17:31

Zou niet iemand Saab Ned een hint kunnen geven (hebben ze zelf dus nog niet aan gedacht).Heb nog geen reclame gezien voor de 9-7x en dit type is voor Saab toch nieuw,dan maak je er toch reclame voor zou ik zeggen. Typisch weer Saab, een merk als geen ander met een reclame als geen ander.

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » do 19 jan, 2006 18:32

hij loopt vast bij mij :!:

edwardk
Geregistreerd lid

re

Bericht door edwardk » do 19 jan, 2006 18:37

Bij mij niet, een PC met een vastloper? ;-(+

Troll fan
Geregistreerd lid

Bericht door Troll fan » do 19 jan, 2006 20:40

Goeie reclame film, is al eens eerder voorbijgekomen op het forum.
Jammer dat http://www.saabvideos.com/ al weken overbelast is want daar staan er nog veel meer ! :cry:

Deze reclame op de nederlandse TV ? Neee, hier springen ze liever in de sloot ! :evil:

edwardk
Geregistreerd lid

re

Bericht door edwardk » do 19 jan, 2006 20:52

Vind ik wel een goeie van je, hier springen ze liever in de sloot ! Dan is die van de 9-7x we wat anders.

Plaats reactie