sorry hoor, maar ik vind het niet lamzakkig als ik met mijn (wel wat overhellende - so what??) 90 met 115-120 door de bocht kan bij Amstel van A2 naar A10 Zuid. (kuipzwaai over de A2 heen naar links)
dan rij ik misschien niet als een kart, of als een bolide, maar wel snel. en veilig.
Saab in AD
-
verde900
- Donateur

Je hebt al een auto voor het leven dus wat is je probleem?josephine schreef:Maar ja, m'n ouwe blijft wel doorstomen naar de 3 ton en ver daarna, dus ik heb geen probleem.verde900 schreef:Een moderne weggooiauto (als ik een nieuwe SAAB zo mag noemen) is niet meer voor de eeuwigheid zoals een 99 of de C900 leken te zijn, ik snap wat je bedoelt maar er zijn veel (vooral japanse) merken die goedkoop ogend spul toch ook duur verkopen en waar niemand vervolgens aanstoot aan neemt.
-
jelger
- Geregistreerd lid
misschien is de 99/90/900 dan toch beter dan de 9-3 
en inderdaad... een fabrikant (in elke branche) kan niet blijven voortbestaan als zijn/haar produkten tot in de eeuwigheid blijven doordraaien....
voor een comercieel ingestelde fabrikant MOET het ding gewoon op zijn, na een x-aantal jaren. vroeger was -in de auto industrie- de roestduivel nog iets wat zonder kopzorgen de boel voor de klant al afmaakte, maar dat is niet meer. dus moet het nu ergens anders sneller slijten tot een financieel total loss
en inderdaad... een fabrikant (in elke branche) kan niet blijven voortbestaan als zijn/haar produkten tot in de eeuwigheid blijven doordraaien....
voor een comercieel ingestelde fabrikant MOET het ding gewoon op zijn, na een x-aantal jaren. vroeger was -in de auto industrie- de roestduivel nog iets wat zonder kopzorgen de boel voor de klant al afmaakte, maar dat is niet meer. dus moet het nu ergens anders sneller slijten tot een financieel total loss
-
verde900
- Donateur

-
brammelo
- Geregistreerd lid
Ik moet hem toch bijtreden op dit vlak. De berekening van routes verloopt niet bepaald snel, en het zoeken in de database is ook behoorlijk traag. Ik ken BMW's van even oud die het op een kwart van de tijd doen. Ook de gebruiksvriendelijkheid van het systeem laat te wensen over. Ergonomie was niet SAAB's hoofdbekommernis bij dit systeem. Geen reden om de SAAB niet te kiezen, maar ik vind het zeker geen referentie.Koffie schreef:Vreselijk traag is ook schromelijk overderven. Vergeet ook niet dat je hier vandooen hebt met een DVD waar heel Europa op staat.
Niet een of ander goedkoopie TomTom die zijn kaarten welliswaar op een snelle CF heeft staan, maar waar je nog wel ff na het over de grens rijden die andere kaart aan moet zetten ONDANKS dat deze er al op staat .