wie van de drie of alle drie ?

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Plaats reactie
millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: wie van de drie of alle drie ?

Bericht door millerman » zo 29 aug, 2010 12:56

1. Slecht geschreven
2. Een samenhang van speculaties
3. Schrijver geeft zelf al aan dat de inhoud uit de lucht is gegrepen

Voegt weinig toe lijkt me?

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » zo 29 aug, 2010 13:21

Door dit stukje? Ik denk eerder dat de uitspraken van VM bij Bloomberg daarvoor zorgen. Niet dit artikeltje.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » zo 29 aug, 2010 13:25

joh, je koopt een fabriek die praktisch stil ligt, nog nauwelijks auto's maakt, een fikse uitrol van een nieuw model meteen op de mat van marketing budget, en er moet al een halfjaarwinst worden verwacht?

In welk universum leven sommige mensen?

carlsson
Geregistreerd lid

Bericht door carlsson » zo 29 aug, 2010 13:25

Tja, zo'n non-nonsense sportauto als een Sonett , zeker de roadster, dat is altijd leuk. Misschien moeten zich eens wat meer op kleine series gaan richten. Met echte massa productie is m.i. toch geen eer meer te behalen en dat spreekt verwende klanten met wat meer geld toch niet echt aan. Je wilt tenslotte geen auto die iedereen heeft als het wat duurder wordt.
Een vervelend probleem blijven de hoge veiligheids- en milieueisen, maar met een goed chassi en een moderne powertrain die als basis voor meerdere vaianten kan dienen kom je al een heel eind. Een auto wordt meer een gadget, zeker als het geen auto voor de massa is. Dat kunnen we beter overlaten aan de fabrikanten in het verre oosten en de oostblok landen gezien de hoge loonkosten.

Tuur
Geregistreerd lid

Bericht door Tuur » zo 29 aug, 2010 16:19

Ik zou alle aandacht eerst maar eens vestigen op de nieuwe 9-3. Als die niet aanslaat, is het immers over en uit en kom je aan dit soort wensen niet eens meer toe.
Ben overigens wel eens benieuwd naar die facelift van de 9-3. Na nu wel alles over de 9-5 te weten zijn gekomen, ben ik eerlijk gezegd toch wel weer toe aan iets nieuws. Als de gefacelifte 9-3 in oktober in de showroom moet staan (volgens mij is dat toch de bedoeling?), wordt het nu toch wel eens tijd iets te laten zien. De autoshow in Moskou was een te verwachten mogelijkheid geweest, maar die heeft VM laten lopen.

Plaats reactie