Spyshots 9-5 facelift
-
Pearl Aero
- Geregistreerd lid
Re: Spyshots 9-5 facelift
Ik sluit me daarbij aan.. Die zien er netjes en strak uit.
Ik schrok even van dat witte apparaat!
Ik schrok even van dat witte apparaat!
-
Swedish_90
- Geregistreerd lid
Ik ben bij de Saab dealer geweest, en die zei het volgende:
- Nadat de foto's zijn genomen, zijn er een aantal dingen veranderd:
- Achterlichten (worden zoals op fabrieksfoto's)
- 3 luchtinlaten voor, tussen de mistlampen (zoals fabrieksfoto's)
- Veranderde motoren
- Interieur fotoshop klopt grotendeels:

Jammer is dat er (te) weinig verandert t.o.v. de huidige.
- Nadat de foto's zijn genomen, zijn er een aantal dingen veranderd:
- Achterlichten (worden zoals op fabrieksfoto's)
- 3 luchtinlaten voor, tussen de mistlampen (zoals fabrieksfoto's)
- Veranderde motoren
- Interieur fotoshop klopt grotendeels:

Jammer is dat er (te) weinig verandert t.o.v. de huidige.
-
Elevation12,000
- Geregistreerd lid
Als dat zo is:
Vind zelf het front met 3 inlaten zeker beter in balans.
Met nwe achterlichten toont de auto iig breder tov oude en dat is positief. Weglaten van witte stroken scheelt poespas, daarentegen lijken ze minder 'één geheel'.
Achterlichten vond ik sowieso nooit het sterkste punt van SAAB.
Maar goed, smaken verschillen. Ik ben iig niet bij voorbaat negatief en ik zie uit naar de auto voor het eerst in het echt te treffen.
Vind zelf het front met 3 inlaten zeker beter in balans.
Met nwe achterlichten toont de auto iig breder tov oude en dat is positief. Weglaten van witte stroken scheelt poespas, daarentegen lijken ze minder 'één geheel'.
Achterlichten vond ik sowieso nooit het sterkste punt van SAAB.
Maar goed, smaken verschillen. Ik ben iig niet bij voorbaat negatief en ik zie uit naar de auto voor het eerst in het echt te treffen.
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
Kenny
- Geregistreerd lid
Toch wel sterk... Als er spyshots zijn, zijn deze altijd slecht van kwaliteit
Misschien een conspiracy theory
Waarom hebben die mannen altijd het meest slechte materiaal ? Ze zouden eens bij Q moeten langsgaan! OO7 had beter gerief ter zijne beschikking
Ik denk dat er mensen zijn met veel te veel vrije tijd die er voor leven om andere mensen voor de gek te houden.
Kortom, ik zou nog ff wachten op de echte beelden
Groetjes,
Kenny
Waarom hebben die mannen altijd het meest slechte materiaal ? Ze zouden eens bij Q moeten langsgaan! OO7 had beter gerief ter zijne beschikking
Ik denk dat er mensen zijn met veel te veel vrije tijd die er voor leven om andere mensen voor de gek te houden.
Kortom, ik zou nog ff wachten op de echte beelden
Groetjes,
Kenny
-
RG-64
- Geregistreerd lid
30 september moet ie bij de dealers staan, samen met de 9-3 sport estate. Iemand enig idee wanneer SAAB zelf met officiele foto's komt??? Dat kan toch niet te lang meer duren lijkt me......
N.B. Aan de voorkant begin ik al te wennen; de achterkant vond ik mooier met de witte lijn voor de achteruitrijlichten en het interieur is een gemiste kans.
N.B. Aan de voorkant begin ik al te wennen; de achterkant vond ik mooier met de witte lijn voor de achteruitrijlichten en het interieur is een gemiste kans.
-
K Plop
- Geregistreerd lid
-
Oostland
- Geregistreerd lid
-
turboflix
- Donateur

-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Alhoewel een prima auto; vind de grille onder de bumper een beetje gejat van Audi. Vind t ook jammer dat er totaal geen herkenbare grille (boven de bumper) meer op zit. Grilles van de classic 900, 9000, GM900, 9-3 mk I&II en 9-5 mk I&II hebben nog wel gelijkenis. Deze niet.
Die kont... tsja... vind m een beetje ielig.
Maarrr... ik vind dat het totaalbeeld (dus niet inzoomen per deel) wel mooi, evenwichtig en elegant is.
Die kont... tsja... vind m een beetje ielig.
Maarrr... ik vind dat het totaalbeeld (dus niet inzoomen per deel) wel mooi, evenwichtig en elegant is.