Een Hummer h2 mist dat dan ook voor de volle 100%. Een h1 heeft dat wel. Overigens doet deze hummer me denken aan de Lamborghini LM

Niks scheepsmotor, daar zat dezelfde 5.2 V12 in als die in de Countach zat, het ding woog een kleine 3 ton, ging als een kogel en was in de Arabische Emiraten in gebruik als militair voertuig in de woestijn.sjoerdk schreef:Ook al zo'n monsterlijke zeecontainer met scheepsmotor erin, doe mij maar een Range Rover (P38 of het nieuwe model), die kan bijna alles wat een Defender, H2 en dergelijke ook kunnen maar dan in alle luxe en comfort die je je maar kunt wensen. Bovendien heeft de RR bakken vol karakter en is 'ie stijlvol, of dat voor de eerder genoemde bolides (behalve de Defender) ook geldt?
Oke oke, een mooie V12 uit de Countach danverde900 schreef:Niks scheepsmotor, daar zat dezelfde 5.2 V12 in als die in de Countach zat, het ding woog een kleine 3 ton, ging als een kogel en was in de Arabische Emiraten in gebruik als militair voertuig in de woestijn.sjoerdk schreef:Ook al zo'n monsterlijke zeecontainer met scheepsmotor erin, doe mij maar een Range Rover (P38 of het nieuwe model), die kan bijna alles wat een Defender, H2 en dergelijke ook kunnen maar dan in alle luxe en comfort die je je maar kunt wensen. Bovendien heeft de RR bakken vol karakter en is 'ie stijlvol, of dat voor de eerder genoemde bolides (behalve de Defender) ook geldt?
Een verder weining functionel ding waar er tot aan 1989 maar erg weinig van gebouwd zijn

Alleen had Lamborghini in 1989 al door dat dit het ook niet is, Hummer dacht dat ze iets zelf bedacht hebben.sjoerdk schreef:Oke oke, een mooie V12 uit de Countach danverde900 schreef:Niks scheepsmotor, daar zat dezelfde 5.2 V12 in als die in de Countach zat, het ding woog een kleine 3 ton, ging als een kogel en was in de Arabische Emiraten in gebruik als militair voertuig in de woestijn.sjoerdk schreef:Ook al zo'n monsterlijke zeecontainer met scheepsmotor erin, doe mij maar een Range Rover (P38 of het nieuwe model), die kan bijna alles wat een Defender, H2 en dergelijke ook kunnen maar dan in alle luxe en comfort die je je maar kunt wensen. Bovendien heeft de RR bakken vol karakter en is 'ie stijlvol, of dat voor de eerder genoemde bolides (behalve de Defender) ook geldt?
Een verder weining functionel ding waar er tot aan 1989 maar erg weinig van gebouwd zijn, monsterlijk blijft hij in iedergeval!
ik ga liever met een Defender of 109 Series-3 naar de Kaap, of naar India/Nepal, dan met een RR.sjoerdk schreef: doe mij maar een Range Rover (P38 of het nieuwe model), die kan bijna alles wat een Defender, H2 en dergelijke ook kunnen maar dan in alle luxe en comfort die je je maar kunt wensen
ik begin zelfs een 9-7x te waarderen...Dirkson schreef: Ik sluit me aan bij de eerder gemaakte opmerking dat alle Saab's (9-7 misschien uitgezinderd) mooier worden naarmate je er langer naar kijkt.
Jij bent ook elke kant op te lullen hesjoerdk schreef:![]()
Hetgeen wat jij omschrijft lijkt me ook hardstikke leuk om een keer te doen, natuurlijk veel avontuurlijker dan in suffe doch luxe hotels bivakkeren. Ik ben ook vreselijk verwend, al vind ik het heerlijk om in Engeland gewoon in een klein tentje te slapen op een mooie camping.