Autoweek: 9-4x in januari

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Plaats reactie
Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » za 12 jan, 2008 19:11

Door de blubber crossen. Dat moet op z'n minst goed mogelijk zijn en daar ook af en toe voor gebruikt worden. Een defender is ook pas echt mooi als er een lier en snorkel opzitten en de modderspatten tot de ramen komen. Dat geeft hem karakter.

Een Hummer h2 mist dat dan ook voor de volle 100%. Een h1 heeft dat wel. Overigens doet deze hummer me denken aan de Lamborghini LM

Afbeelding

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » za 12 jan, 2008 19:16

Ook al zo'n monsterlijke zeecontainer met scheepsmotor erin, doe mij maar een Range Rover (P38 of het nieuwe model), die kan bijna alles wat een Defender, H2 en dergelijke ook kunnen maar dan in alle luxe en comfort die je je maar kunt wensen. Bovendien heeft de RR bakken vol karakter en is 'ie stijlvol, of dat voor de eerder genoemde bolides (behalve de Defender) ook geldt? :roll:

Rutger
Geregistreerd lid

Bericht door Rutger » za 12 jan, 2008 20:45

sjoerdk schreef:doe mij maar een Range Rover (P38 of het nieuwe model), die kan bijna alles wat een Defender, H2 en dergelijke ook kunnen maar dan in alle luxe en comfort die je je maar kunt wensen.
Een RR kan misschien hetzelfde als een H2 maar ik denk dat je de Defender enigszins onderschat.

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » za 12 jan, 2008 20:50

sjoerdk schreef:Ook al zo'n monsterlijke zeecontainer met scheepsmotor erin, doe mij maar een Range Rover (P38 of het nieuwe model), die kan bijna alles wat een Defender, H2 en dergelijke ook kunnen maar dan in alle luxe en comfort die je je maar kunt wensen. Bovendien heeft de RR bakken vol karakter en is 'ie stijlvol, of dat voor de eerder genoemde bolides (behalve de Defender) ook geldt? :roll:
Niks scheepsmotor, daar zat dezelfde 5.2 V12 in als die in de Countach zat, het ding woog een kleine 3 ton, ging als een kogel en was in de Arabische Emiraten in gebruik als militair voertuig in de woestijn.
Een verder weining functionel ding waar er tot aan 1989 maar erg weinig van gebouwd zijn

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » za 12 jan, 2008 21:45

verde900 schreef:
sjoerdk schreef:Ook al zo'n monsterlijke zeecontainer met scheepsmotor erin, doe mij maar een Range Rover (P38 of het nieuwe model), die kan bijna alles wat een Defender, H2 en dergelijke ook kunnen maar dan in alle luxe en comfort die je je maar kunt wensen. Bovendien heeft de RR bakken vol karakter en is 'ie stijlvol, of dat voor de eerder genoemde bolides (behalve de Defender) ook geldt? :roll:
Niks scheepsmotor, daar zat dezelfde 5.2 V12 in als die in de Countach zat, het ding woog een kleine 3 ton, ging als een kogel en was in de Arabische Emiraten in gebruik als militair voertuig in de woestijn.
Een verder weining functionel ding waar er tot aan 1989 maar erg weinig van gebouwd zijn
Oke oke, een mooie V12 uit de Countach dan :wink:, monsterlijk blijft hij in iedergeval!

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » za 12 jan, 2008 22:18

sjoerdk schreef:
verde900 schreef:
Oke oke, een mooie V12 uit de Countach dan :wink:, monsterlijk blijft hij in iedergeval!
Alleen had Lamborghini in 1989 al door dat dit het ook niet is, Hummer dacht dat ze iets zelf bedacht hebben.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » za 12 jan, 2008 22:21

Haha, tja... Ik zag vanmiddag nog een bekende Delftse Hummer rijden, in het donkerrood met extra oranje lampjes op het dak, wanstaltig! :shock:

Net als het huis waarin de eigenaar woont, woonwagenkamp achtig alleen dan in villa formaat met van die vreselijke betonnen leeuwen voor de deur, glanzend dak, plavuizen vloer binnen, vreselijk!

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » za 12 jan, 2008 22:25

Voor de liefhebber nog een LM002 te koop... :shock:

http://www.bunzing.com/LM/controle.php

Edit, betere link http://www.bunzing.com/LM/

Let op het olie plasje...

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » za 12 jan, 2008 22:25

sjoerdk schreef: doe mij maar een Range Rover (P38 of het nieuwe model), die kan bijna alles wat een Defender, H2 en dergelijke ook kunnen maar dan in alle luxe en comfort die je je maar kunt wensen
ik ga liever met een Defender of 109 Series-3 naar de Kaap, of naar India/Nepal, dan met een RR.

maar ieder z'n ding natuurlijk. :wink:
ik slaap wel in de tent op het dak, jij in een of ander hotel, wat op sommige plekken gewoon met een vergrootglas te zoeken is, vooral diegenen met de luxe en comfort die jij eist. :lol:

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » za 12 jan, 2008 22:34

:oops:

Hetgeen wat jij omschrijft lijkt me ook hardstikke leuk om een keer te doen, natuurlijk veel avontuurlijker dan in suffe doch luxe hotels bivakkeren. Ik ben ook vreselijk verwend, al vind ik het heerlijk om in Engeland gewoon in een klein tentje te slapen op een mooie camping. 8)

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » za 12 jan, 2008 22:45

Dirkson schreef: Ik sluit me aan bij de eerder gemaakte opmerking dat alle Saab's (9-7 misschien uitgezinderd) mooier worden naarmate je er langer naar kijkt.
ik begin zelfs een 9-7x te waarderen... :shock:
maar goed, de getoonde animatie foto's van de vermeende 9-4x laten een niet overdreven spannende, gewoon alweer de zoveelste mid-size SUV zien, die het moet hebben van de vetter-vetst accenten. (zijprofiel, wat een baard neus zeg, lijkt wel een audi of 1 of andere amerikaan.. wat een lompheid is die neus en-profil)

uiteraard minimaal 4 bling bling pijpen, wie pijpt me het hardst. :roll:
de achterlichten zijn in ieder geval een poging origineel te zijn. Het interieur ziet er fraai uit.

Rutger
Geregistreerd lid

Bericht door Rutger » za 12 jan, 2008 22:50

sjoerdk schreef::oops:

Hetgeen wat jij omschrijft lijkt me ook hardstikke leuk om een keer te doen, natuurlijk veel avontuurlijker dan in suffe doch luxe hotels bivakkeren. Ik ben ook vreselijk verwend, al vind ik het heerlijk om in Engeland gewoon in een klein tentje te slapen op een mooie camping. 8)
Jij bent ook elke kant op te lullen he :lol:

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » za 12 jan, 2008 22:54

:lol:

In sommige gevallen wel ja, ik heb een brede interesse, kan wel eens van mening veranderen. :wink:

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » zo 13 jan, 2008 0:14

jelger schreef:uiteraard minimaal 4 bling bling pijpen, wie pijpt me het hardst. :roll:
Grensverleggend bezig geweest tijdens je recente trip? :lol:

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » zo 13 jan, 2008 22:43

beste pijpers :wink: ,the 9-4x

een van de laatste posts voor de komende tijd, ik word het wat zat hier net als gasman denk ik
<< #@$ maar tegen de muur, deed ik hier ook :bluescream:

Afbeelding

http://webbtv.na.se/player/play/21357

Afbeelding

Plaats reactie