Saab 9-3X debuut in Geneve
-
nastydrive
- Donateur (2x)

-
jelger
- Geregistreerd lid
tjongejonge zeg.... je moet wel weer voorbij de openingsparagraaf lezen wil je begrijpen dat er WEL een 4WD versie is...Als dat de media zorgvuldigheid en nadruk is die aanvullend zou moeten werken op ons publieke omroepbestel... nee, er is niks gelogen, maar het is net waar je de accenten legt wat mensen bij zal blijven. Je verwacht bij zo'n auto AWD, en als de redactie dan opent met "alleen voorwielaandrijving" gaat de lezer alweer stijl achterover "nee he, wat een flater weer van Saab"....
ach ja, media in nederland... als dit is wat onlinkse media moet brengen, dan zakt daar de broek wel weer vanaf.
ach ja, media in nederland... als dit is wat onlinkse media moet brengen, dan zakt daar de broek wel weer vanaf.
-
AlvarJens
- Geregistreerd lid
Mee eens, hadden ze best wat neutraler en minder subjectief kunnen verwoorden!jelger schreef:tjongejonge zeg.... je moet wel weer voorbij de openingsparagraaf lezen wil je begrijpen dat er WEL een 4WD versie is...Als dat de media zorgvuldigheid en nadruk is die aanvullend zou moeten werken op ons publieke omroepbestel... nee, er is niks gelogen, maar het is net waar je de accenten legt wat mensen bij zal blijven. Je verwacht bij zo'n auto AWD, en als de redactie dan opent met "alleen voorwielaandrijving" gaat de lezer alweer stijl achterover "nee he, wat een flater weer van Saab"....
-
WMB
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur

-
sonett
- Geregistreerd lid
-
sonett
- Geregistreerd lid
-
De Teng
- Geregistreerd lid
-
WMB
- Geregistreerd lid
-
Tarantino
- Geregistreerd lid
Tjonge, wat een verschrikkelijk MOOIE auto (is mijn bescheiden) persoonlijk mening. Hoop zeker dat deze eens voor de deur komt staan, en ja, voor mij de 4wd!! Rijd per jaar zo'n 6 weken in de alpen/dolomiten, daarnaast zo'n 8 weken in Scandinavië/Duitsland/Polen.
Ben zelf geen fan van wel de looks, maar net niet hebben/kunnen, zie bv vw cross polo/golf/touran
. Dit terwijl het 4motion systeem op de plank ligt.... Uit verkoop/marketing oogpunt kan ik mij de introductie van fwd echter goed voorstellen. Doen!! Aantallen verkopen. Laat de klant de keus wat ze kopen, alleen voor de looks, ook goed. Mij hoor je niet klagen hoor
. De A4 komt ook met een allroad versie, laten Saab nu eens een stap voor zijn.
Met beperkte middelen en relatief kleine aanpassingen een nieuwe (Saab) niche op de markt zetten is toch positief? Bij de concurrentie hebben we toch diverse malen mogen zien dat juist deze niches voor de aantallen kunnen zorgen. We moeten roeien met de riemen die we hebben....... Ik weet weer waarvoor ik maandag naar het werk ga
.
Ben zelf geen fan van wel de looks, maar net niet hebben/kunnen, zie bv vw cross polo/golf/touran
Met beperkte middelen en relatief kleine aanpassingen een nieuwe (Saab) niche op de markt zetten is toch positief? Bij de concurrentie hebben we toch diverse malen mogen zien dat juist deze niches voor de aantallen kunnen zorgen. We moeten roeien met de riemen die we hebben....... Ik weet weer waarvoor ik maandag naar het werk ga