Ik ben ook geen scheurijzer, maar met inhalen is het wel makkelijk dat wanneer je gas bijgeeft er ook echt iets gebeurt. Hoewel ik ook kijk naar de V6 neig ik toch steeds meer naar de TTiD.nics schreef:Ik denk het niet, het gemak en de rust waarmee die 180 pk zich voortbewoog (nou ben ik geen racer anyway)....
Vroeg me af, omdat de twin turbo op deze manier volgens mij best nieuw is, of je geen ellende gaat krijgen met overnemen van A naar B en weer terug? Wat me WEL opviel, waren de behoorlijk lage toerentallen die ik zag. Zal ik de 180 pk echt regelmatig gebruiken?
Maar, een cabrio (heb o.a. Triumph Stags etc gereden) nodigt toch niet uit tot racen? Cabrio rijden is toch lekker cruisen, of zit ik er naast?
Ik zit enorm in tweestrijd, kick best wel op de techniek, maar.......
Toch een beetje "toys fer boys"...... en dat vind ik wel aardig.
Ben het overigens eens met Taaffert: andere merken kunnen met hun automaat ook gewoon het koppel van de handgeschakelde versies aan, dus waarom SAAB dat moet terugschroeven.
Kijk je naar de automaat van SAAB in vergelijking met die van BMW en Jaguar, dan valt ook op dat tussen automaat en handschakeling in de sprint naar 100 km/h bij die laatste merken nauwelijks verschil is, terwijl er bij SAAB een heel gat tussenligt!