Nieuw front 9-3?

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Maarten
Lid van verdienste

Bericht door Maarten » do 01 jun, 2006 18:06

Tja, Chrysler dúrft wel met zijn modellen. Je vindt ze mooi of je vindt ze lelijk, maar je loopt er niet achteloos aan voorbij. Ze vallen op, het is geen eenheidsworst (maar schijnbaar ook geen goede kwaliteit :wink: ). Onderstaande auto vind ik persoonlijk erg stoer.
Afbeelding

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » do 01 jun, 2006 18:43

Afbeelding :D :D :D

B235R
Lid van verdienste

Bericht door B235R » do 01 jun, 2006 18:45

kijk die shop komt veel beter in de buurt

Illu
Geregistreerd lid

Re: Nieuw front 9-3?

Bericht door Illu » do 01 jun, 2006 23:02

RG-64 schreef:Hoop dat ze naast de interieurwijzigingen (zie foto's bij cabrio) ook zoiets als op deze photoshop met de neus gaan doen. Ik vind het wel wat. In ieder geval zie je de stijlkenmerken van de aeor-X terug, en die werden positief ontvangen.
Afbeelding
ik heb de foto eens gemaild naar iemand bij saab, en de foto zou getrokken zijn op het GM testcenter...

B235R
Lid van verdienste

Re: Nieuw front 9-3?

Bericht door B235R » do 01 jun, 2006 23:05

Illu schreef:ik heb de foto eens gemaild naar iemand bij saab, en de foto zou getrokken zijn op het GM testcenter...
zeker na afloop van dat openingsfeestje van laatst beerchug: :rolleyes1:

Illu
Geregistreerd lid

Bericht door Illu » do 01 jun, 2006 23:07

Wie weet.

je moet eens letten op de lijn tussen vleugel en motorkop, die loopt door in het licht, dus het zou wel een echte foto kunnen zijn.

GRIFFIN
Geregistreerd lid

Bericht door GRIFFIN » vr 02 jun, 2006 3:24

Ja maar het dak loopt ook (te ver) door naar voor; zou mij dus sterk verwonderen dat deze auto echt is

RG-64
Geregistreerd lid

Bericht door RG-64 » vr 02 jun, 2006 10:04

Het is zeker geen echte foto, want ik heb em geplukt van een soort photoshop wedstrijd voor de nieuwe 9-5 (jawel, 9-5 en niet 9-3). De andere shops vind je op www.carspyshots.net
Die zwarte hierboven is inderdaad nog geslaagder. Hoop dat ze de moed hebben om naast het interieur ook het exterieur op deze subtiele wijze te veranderen.

baastiaan
Geregistreerd lid

Bericht door baastiaan » zo 04 jun, 2006 17:50

Afbeelding
+
Afbeelding
=
Afbeelding

Basman
Geregistreerd lid

Bericht door Basman » zo 04 jun, 2006 18:14

^ Mooi! 8)