Saab straks misschien naast Opel in de showroom??
-
gj900
- Donateur (9x)

Mijn Saabdealer hier in Södertälje heeft ook de Opels in het pand en doet dat op een verschrikkelijke wijze. Als je binnenkomt staan er liefdeloos wat Saabs onder de TL buizen met daartussen de legobak. Direkt daarnaast staan de Astras en Vectras. Het komt voor dat naast de 9-5 Aero een Astra 1.6 staat. Zoiets moet beter kunnen. Leg in de Saabafdeling een nettere vloerbedekking, hang wat spots op voor de juiste sfeer en zet een groot schot tussen de Opels en de Saabs. Het is nu een sfeerloze hal met 0,0 uitstraling.
De dealer behoort trouwens tot een Fins bedrijf dat de volgende merken vertegenwoordigt (deels in Finland, deels in Zweden):shock: :
BMW
CADILLAC
CHEVROLET
CORVETTE
MINI
OPEL
SAAB
SEAT
SKODA
SUBARU
TOYOTA
De dealer behoort trouwens tot een Fins bedrijf dat de volgende merken vertegenwoordigt (deels in Finland, deels in Zweden):shock: :
BMW
CADILLAC
CHEVROLET
CORVETTE
MINI
OPEL
SAAB
SEAT
SKODA
SUBARU
TOYOTA
-
bas.kuijpers
- Geregistreerd lid
-
jwaterink
- Donateur (6x)

-
Maarten
- Lid van verdienste
Een kleine showroom is inderdaad gezelliger en is iets persoonlijker.verde900 schreef:Waarom moet een SAAB winkel persé een (wanstaltig) groot paleis zijn? SAAB is een gezellig klein merk, daar hoort een idem showroom bij.
Van de andere kant heeft een grote showroom het voordeel dat je als merk meer auto's kan laten zien. Laatst was ik in het grote pand van De Beemd Volvo in Best. Daar staat zoveel moois dat er altijd wel iets van je gading bijzit.
Ik heb altijd al een zwak gehad voor de V70R en daar stond een gebruikte die ik bijna in mijn rijtje van impulsaankopen had kunnen bijschrijven.
De Corvette C6 is inderdaad een prachtig GM produkt.jwaterink schreef:Indeed, een 9-5 mag van mij rustig naast een nieuwe C6 in de showroom staan. Het zijn beide liefhebbers auto's.
-
Henk-Jan
- Donateur

-
verde900
- Donateur

SAAB wordt niet groter in een Opel Showroom, als SAAB het moet hebben van grote aantallen bezoekers vind ik zelf een IKEA winkel veel meer de plek om het te proberen.H.E.N.K.I.E schreef:Willen wij trouwens wel dat SAAB enorm groot wordt...
Natuurlijk aan de ene kant,
maar waar blijven de échte liefhebbers dan...
-
tuftuf
- Geregistreerd lid
-
Nightpanel
- Geregistreerd lid
Ja, en dan mogen we hem zeker ook nog zelf in elkaar zetten! Pffff, en dat voor zoveel geld. Een beetje knutselen ok, maar dit gaat mij te ver.......verde900 schreef:SAAB wordt niet groter in een Opel Showroom, als SAAB het moet hebben van grote aantallen bezoekers vind ik zelf een IKEA winkel veel meer de plek om het te proberen.H.E.N.K.I.E schreef:Willen wij trouwens wel dat SAAB enorm groot wordt...
Natuurlijk aan de ene kant,
maar waar blijven de échte liefhebbers dan...
Groeten,
Np
-
De Flok
- Geregistreerd lid