Moppersmurf schreef:Dat valt me nou toch tegen van jullie, Verde en Hannes. Ik ga maar net als Geert W. voor mezelf beginnen:
www.dewaresaabliefhebbers.nl
Aangezien ik het met het standpunt van Verde en Hannes eens ben, concludeer ik uit bovenstaande dat ik me niet tot de ware saabliefhebbers mag rekenen, bedankt Moppersmurf, van zulke qualificaties kikker je van op!! Wellicht heb je gelijk hoor, echte saabliefhebbers kraken het merk zoveel mogelijk af, dan blijft het clubje tenminste lekker klein, gezellig!!
Moppersmurf schreef:Straks komt er een Daewoo Matiz in luxe trim met 0.9l. turbomotor en een badge van Saab. 3 mille extra. Jullie zouden dat dus ge-wel-dig-reuze-echt-Saab vinden?
Mocht Saab met argumenten komen om een keer zoiets te doen, dan inderdaad ja, dan is het gewoon een echte Saab. Misschien komt er vanaf morgen wel een verbod op auto's groter dan een Matiz, dan is een dergelijke actie een ultieme kans voor Saab om zich snel aan de veranderlijke markt aan te passen!! Fantastisch.
Moppersmurf schreef:Het zijn fantasieloze grijzemuizenexperts bij GM, en ze verprutsen nu ook nog Saab. Straks is je dure Saab voor 95% identiek aan een Vectra. Die hoef ik niet meer, dan liever een Benz of een BMW. Afgrijselijk, die nieuwe Vectra, vooral de 4-deurs, de GTS gaat nog wel. Wat een lelijke kar.
Over smaak valt niet te twisten.
Moppersmurf schreef:Saabliefhebbers aller landen, verenigt u!
Maar oh wee als je echt van het merk houdt, dan mag je lekker niet meedoen.