Saab 9-1
-
Svvvenska
- Geregistreerd lid
Een kleine bij een Premium merk wordt voor meerdere redenen gekozen.
Een aantal:
- Gemiddelde verbruik van het merk bepaald je relatieve Energielabels van AL je types (vandaar dat bijv. BMW Mini gekocht heeft)
- Instap in het merk bieden, mensen stappen van een A3 veel eerder over in een A4 dan in bijvoorbeeld een 9-3.
- Imago: jongere rijders 'verjongen' het merk-imago.
Dus, kom maar op met dat ding!
Een aantal:
- Gemiddelde verbruik van het merk bepaald je relatieve Energielabels van AL je types (vandaar dat bijv. BMW Mini gekocht heeft)
- Instap in het merk bieden, mensen stappen van een A3 veel eerder over in een A4 dan in bijvoorbeeld een 9-3.
- Imago: jongere rijders 'verjongen' het merk-imago.
Dus, kom maar op met dat ding!
-
Henk-Jan
- Donateur

-
Henk-Jan
- Donateur

-
glasshead
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

Hoe bedoel je? Volvo had ingezet op 3000 stuks C30 voor 2007, in juni hadden ze er daar al 2158 van binnen (waar SAAB als merk er totaal 1977 had), een compacte SAAB zou imho juist ook hoge ogen moeten kunnen gooien.loen schreef:c30-verkoop loopt trouwens ook al vierkant, het bewijs dat niemand op kleine zweedse ato's zit te wachten.
-
loen
- Geregistreerd lid
dat zal dan ms in Nederland zo zijn, in België weet ik met name van een Volvo-dealer dat het geen succes is en in de Gentse fabriek waar ze gebouwd worden hebben ze hun quotum voor dit jaar al moeten naar beneden bijstellen...gelukkig dat de S/V50 die er ook gebouwd wordt erg goed verkoopt, zeggen ze daar.verde900 schreef:Hoe bedoel je? Volvo had ingezet op 3000 stuks C30 voor 2007, in juni hadden ze er daar al 2158 van binnen (waar SAAB als merk er totaal 1977 had), een compacte SAAB zou imho juist ook hoge ogen moeten kunnen gooien.loen schreef:c30-verkoop loopt trouwens ook al vierkant, het bewijs dat niemand op kleine zweedse ato's zit te wachten.
maar genoeg
-
Henk-Jan
- Donateur

-
Svvvenska
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur

-
jelger
- Geregistreerd lid
nee hoor, maar wel heerlijk die serieuze reacties op die kiosk literatuur tekeningen en freubelpartijen met photoshop van allerlei niet uit hun huis komende kneuzen
- er wordt zoveel vrij in de lucht gepunnikt en dan als "nieuws" gebracht dat het voor mij totaal geen nieuwswaarde meer heeft.
zo. dat is ook weer gezegd.
zo. dat is ook weer gezegd.
-
jelger
- Geregistreerd lid
dat is het 9-3X concept van 2002, voorzien van een ander kleurtje.
Staat in originele staat in het Saab Museum.
http://www.norseperformance.com/Images/ ... pt_JPG.jpg
precies mijn punt van net....
Staat in originele staat in het Saab Museum.
http://www.norseperformance.com/Images/ ... pt_JPG.jpg
precies mijn punt van net....