Eerder Saab-pessimistMoppersmurf schreef:En dan te bedenken dat ik wel eens wordt uitgemaakt voor Saab-fundamentalist.
saab versus honda
-
Oosthoek
- Donateur

Re: saab versus honda
-
B235R
- Lid van verdienste
de enigste honda die er bij mij komt, is een grasmaaier....John schreef:Wat bedoel je precies? Dat ze goed verkopen? Dat idee heb ik niet.....tenminste niet als ik bij ons werk in de parkeergarage kijk zie ik bijna nooit een Honda (ik werk bij een adviesfirma waar typisch 80% een leaseauto heeft). Terwijl ik bij ons regelmatig Saab, BMW, Volvo e.d. zieMoppersmurf schreef:en Honda doet het goed
maare een honda. alleen de buitenkant is al zo'n lelijk gedrocht (helemaal die pakezel), materiaal dat binnenin gebruikt doet ook goedkoop aan.... verder zal ie best goed rijden, en de motor mooi lopen. maar de consument die een europese auto heeft zal niet snel overstappen.
-
Ruud
- Geregistreerd lid
Soms vind ik het jammer dat veel mensen zo eindeloos negatief doen over Saab, alles lijkt verkeerd, het bestuur, de kwaliteit en met name de Japanse concurrentie lijkt zeer populair.
Persoonlijk vind ik Saab een mooi merk, met stijl, een eigen gezicht en goede prijs/kwalitiets verhouding. Het heeft idd hier en daar wat minpuntjes maar welk merk heeft dat niet?
Oude tijden komen niet meer terug, Saab komt niet meer op zichzelf en heeft dat misschien aan zichzelf te danken door te langzaam in te spelen op behoeftes van de consument... Maar de meeste merken vallen nou eenmaal onder een koepelorganisatie.
Honda is een goed merk, maar vind het nog steeds geen partij voor Saab, in mijn ogen.
Gr.
Ruud
Persoonlijk vind ik Saab een mooi merk, met stijl, een eigen gezicht en goede prijs/kwalitiets verhouding. Het heeft idd hier en daar wat minpuntjes maar welk merk heeft dat niet?
Oude tijden komen niet meer terug, Saab komt niet meer op zichzelf en heeft dat misschien aan zichzelf te danken door te langzaam in te spelen op behoeftes van de consument... Maar de meeste merken vallen nou eenmaal onder een koepelorganisatie.
Honda is een goed merk, maar vind het nog steeds geen partij voor Saab, in mijn ogen.
Gr.
Ruud
-
Pearl Aero
- Geregistreerd lid
Ik sluit me aan bij Ruud. Overigens Honda en veiligheid staan bij mij volledig los van elkaar. En inderdaad, zo'n Honda is gewoon een lelijk gedrocht..
Verder heb ik nooit gezegd dat Autoweek zuigt, omdat Honda beter uit de test komt. Ik zeg gewoon dat Autoweek zuigt en dat ze nog nooit een fatsoenlijke test hebben geschreven.
Verder heb ik nooit gezegd dat Autoweek zuigt, omdat Honda beter uit de test komt. Ik zeg gewoon dat Autoweek zuigt en dat ze nog nooit een fatsoenlijke test hebben geschreven.
-
nacra 93
- Donateur

amenRuud schreef:Soms vind ik het jammer dat veel mensen zo eindeloos negatief doen over Saab, alles lijkt verkeerd, het bestuur, de kwaliteit en met name de Japanse concurrentie lijkt zeer populair.
Gr.
Ruud
-
bmw3er
- Geregistreerd lid
gemeenschappelijke factor va saab en honda lijkt me toch de eigenwijsheid en technische vernieuwing; saab o.a. met turbo's en safety isssues, honda met multikleppentechniek en wielophanging. Daarmee zijn het alletwee liefhebbersauto's en dat maakt- zoals hierboven wederom geconstateerd- de emoties meteen los.
Persoonlijk vind ik saab en honda beide ondergewaardeerd. En beide overigens daardoor (in de lease) te duur.
Vandaar dat die parkeergarages vol staan met bmw's en volvo's en af en toe een 9-3.
Persoonlijk vind ik saab en honda beide ondergewaardeerd. En beide overigens daardoor (in de lease) te duur.
Vandaar dat die parkeergarages vol staan met bmw's en volvo's en af en toe een 9-3.
-
erwin mertens
- Geregistreerd lid
Hopelijk lezen er niet veel Honda-liefhebbers dit forum.
Want als zij de technische problemen in dit forum even doorbladeren gaat er voor hun een nieuwe wereld open...
Qua bedrijfszekerheid kan Saab nooit tippen aan Honda,maar ik slaap ook liever met een mooie vrouw die af en toe wat kuren heeft dan met een vlijtige huismeid zonder charisma
Want als zij de technische problemen in dit forum even doorbladeren gaat er voor hun een nieuwe wereld open...
Qua bedrijfszekerheid kan Saab nooit tippen aan Honda,maar ik slaap ook liever met een mooie vrouw die af en toe wat kuren heeft dan met een vlijtige huismeid zonder charisma
-
bmw3er
- Geregistreerd lid
hoewel ook vlijtige huismeiden goede arbeidsvoorwaarden kunnen bedingen ken ik er weinig met een auto eh carisma van de zaak!
(off topic)
-
John
- Geregistreerd lid
Chapeau! Erwin, dit vind ik nog eens een mooie analogie! Laat Autoweek maar eens zulke vergelijkingen doen:erwin mertens schreef:maar ik slaap ook liever met een mooie vrouw die af en toe wat kuren heeft dan met een vlijtige huismeid zonder charisma
we testen volgende week:
een mooie stoot in een Saab 9-3 versus een huismeid in een Honda.
Wie wint?
-
op
- Donateur (4x)

grappig, ik heb het gevoel dat erwins mooie vrouw er anders uitziet dan johns mooie stoot .... weer een cultuurverschil?
off-topic natuurlijk
-
erwin mertens
- Geregistreerd lid
Idd,een mooie vrouw heeft klasse,een mooie stoot wat minder
Sorry voor 't
-gehalte alweer.
Sorry voor 't
-
Marc
- Lid van verdienste
Trek het je niet aan, ondertussen is 'erwin mertens' een synoniem geworden voorerwin mertens schreef: Sorry voor 't-gehalte alweer.
Maar goed, deze post is zwaar erwin mertens
-
nacra 93
- Donateur

van honda naar vrouwen kun je nagaan wat voor auto die honda eigenlijk wel niet is 
-
elentinos
- Geregistreerd lid
Met de juiste spoiler gemonteerd vind ik een Honda wel wat hebben.