Nee vriend, ik bedoel echt Ritalin. Ga maar 'es googelen.
Moppersmurf
Misschien ben ik wel iets beter geinformeerdMoppersmurf schreef:...apotheker....Marky toch....hooguit hormonen...![]()
Moppersmurf

Keep up "the good work"?Moppersmurf schreef:Ja ja. Edwin levert jou verdachte piletjes (blauw??) en jij denkt dat hij apotheker is??![]()
Dan hebben wij in Holland heeeel veeel apothekers...
Moppersmurf

Ach, ik word een beetje moe van het eeuwige SUV en GM gebash op dit forum. Als iets niet in iemands straatje ligt, lijkt het er op dat het meteen met allerlei spookargumenten zo negatief mogelijk gemaakt moet worden. Daar kan ik slecht tegen. Ik word altijd een beetje nerveus als ik te lang onder pessimisten verkeer.Moppersmurf schreef:Je Ritalin vergeten in te nemen vandaag?
Moppersmurf
Mopper toch...Moppersmurf schreef:Ja ja. Edwin levert jou verdachte piletjes (blauw??) en jij denkt dat hij apotheker is??![]()
Dan hebben wij in Holland heeeel veeel apothekers...
Moppersmurf
Punt is niet dat het niet in mijn straatje ligt. Punt is wel dat het niet werkt. Met pessimisme heeft het ook al niets te maken. Wel met gezond realiteitsbesef: het gaat niet goed met Saab. GM erkent dat door het roer om te gooien.Oosthoek schreef:Ach, ik word een beetje moe van het eeuwige SUV en GM gebash op dit forum. Als iets niet in iemands straatje ligt, lijkt het er op dat het meteen met allerlei spookargumenten zo negatief mogelijk gemaakt moet worden. Daar kan ik slecht tegen. Ik word altijd een beetje nerveus als ik te lang onder pessimisten verkeer.Moppersmurf schreef:
Dit is alleen al lang bekend Mopper. We kennen je mening onderhand wel.Moppersmurf schreef:Punt is niet dat het niet in mijn straatje ligt. Punt is wel dat het niet werkt. Met pessimisme heeft het ook al niets te maken. Wel met gezond realiteitsbesef: het gaat niet goed met Saab. GM erkent dat door het roer om te gooien.Oosthoek schreef:Ach, ik word een beetje moe van het eeuwige SUV en GM gebash op dit forum. Als iets niet in iemands straatje ligt, lijkt het er op dat het meteen met allerlei spookargumenten zo negatief mogelijk gemaakt moet worden. Daar kan ik slecht tegen. Ik word altijd een beetje nerveus als ik te lang onder pessimisten verkeer.Moppersmurf schreef:
Nu jij nog.
![]()
Moppersmurf
Helaas dat die SUV in iemands anders zijn straatje staat maar dat iedereen zijn CO2 (en andere uitstoot) moet inademen...Oosthoek schreef: Ach, ik word een beetje moe van het eeuwige SUV en GM gebash op dit forum. Als iets niet in iemands straatje ligt, lijkt het er op dat het meteen met allerlei spookargumenten zo negatief mogelijk gemaakt moet worden.