9-4x voor wanneer en ook op diesel?
-
De Teng
- Geregistreerd lid
De voorkant (m.n. de lichten) van de XC60 zijn niet zo sterk uitgesproken als het prototype. Het is licht gewijzigd, maar hij is wel weer erg lief geworden. De neus is ook iets te dun (bumper formaat..?) en daardoor wel erg 'huisvaderbraaf'. Jammer.
De achterlichten met die brede band van de 9-4X gaan naar verluid een stijlelement van Saab worden bij alle modellen... tja..
Het interieur ziet er zo wel fraai uit hoor..!
De achterlichten met die brede band van de 9-4X gaan naar verluid een stijlelement van Saab worden bij alle modellen... tja..
Het interieur ziet er zo wel fraai uit hoor..!
-
erwin mertens
- Geregistreerd lid
Tja smaken schelen he.
Persoonlijk vind ik de 9-4x mooier,maar hij is nog niet in de nabije toekomst te koop.
En dat was eigenlijk m'n hoofdvraag
.
Dus al dat gepalaver over volvo versus saab doet er niet toe.
Wij worden fiscaal gezien quasi verplicht een andere wagen kopen,momenteel rijdt ze een X5 overgenomen van haar vader omdat die na 6 maanden een cls toch mooier vond passen.de wagen is amper 14 maanden oud,maar echt niet haar ding.
Die gaat dus de deur uit en er komt iets kleiners en minder lomp in de plaats,maar toch met een ruime koffer.
We zijn gaan kijken naar een 9-3 sporthatch aero ttid,maar dat vind ik dan weer gek naast m'n cabrio,liever een ander soort wagen of dus zelfs merk.
En dan vind ik xc60 nog niet zo slecht voor een pittig vrouwke,zelfs al is hij gemaakt voor brave huisvaders
Ook mooi vind ik de Q5,maar ja,dat is nog harder vloeken zeker?
Persoonlijk vind ik de 9-4x mooier,maar hij is nog niet in de nabije toekomst te koop.
En dat was eigenlijk m'n hoofdvraag
Dus al dat gepalaver over volvo versus saab doet er niet toe.
Wij worden fiscaal gezien quasi verplicht een andere wagen kopen,momenteel rijdt ze een X5 overgenomen van haar vader omdat die na 6 maanden een cls toch mooier vond passen.de wagen is amper 14 maanden oud,maar echt niet haar ding.
Die gaat dus de deur uit en er komt iets kleiners en minder lomp in de plaats,maar toch met een ruime koffer.
We zijn gaan kijken naar een 9-3 sporthatch aero ttid,maar dat vind ik dan weer gek naast m'n cabrio,liever een ander soort wagen of dus zelfs merk.
En dan vind ik xc60 nog niet zo slecht voor een pittig vrouwke,zelfs al is hij gemaakt voor brave huisvaders
Ook mooi vind ik de Q5,maar ja,dat is nog harder vloeken zeker?
-
erwin mertens
- Geregistreerd lid
-
erwin mertens
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
RG-64
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur

-
erwin mertens
- Geregistreerd lid
Ondertussen een half jaartje verder,
deze week wat gaan rondneuzen om eindelijk een auto te kopen voor mijn vriendin, Q5, XC60, Freelander, Cherokee, X1, X3, ze zijn allemaal de revue gepasseert, dan maar even bij Saab binnen, even geïnformeerd naar de 9-4x, blijkt dat er wat probleempjes zijn bij Saab en de dealer niets kan garanderen
,een 9-3X ttid aero gaan proef rijden, prijs laten maken en dan toch maar een XC60 gekocht.
Het verschil was te groot niet in prijs (XC60 summum met opties 5000€ duurder), maar wel in comfort en wat je krijgt voor je geld.
En dan in mijn 9-3 naar huis, die rijdt toch nog plezanter
deze week wat gaan rondneuzen om eindelijk een auto te kopen voor mijn vriendin, Q5, XC60, Freelander, Cherokee, X1, X3, ze zijn allemaal de revue gepasseert, dan maar even bij Saab binnen, even geïnformeerd naar de 9-4x, blijkt dat er wat probleempjes zijn bij Saab en de dealer niets kan garanderen
Het verschil was te groot niet in prijs (XC60 summum met opties 5000€ duurder), maar wel in comfort en wat je krijgt voor je geld.
En dan in mijn 9-3 naar huis, die rijdt toch nog plezanter
-
erwin mertens
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid