Kratje Dommelsch?
De teloorgang van Saab, leve Saab!
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
Rutger
- Geregistreerd lid
Ik vind het helemaal niet zo'n slecht stuk. Sommige dingen die ie zegt zijn inderdaad niet leuk voor Saab, maar laten we wel realistisch blijven: er zijn best modellen gemaakt die wat minder Saab waardig waren cq. zijn. En een faillissement is, hoe jammer ook, best iets wat zou kunnen gaan gebeuren.
-
Robbert
- Donateur (6x)

-
Rutger
- Geregistreerd lid
@ Sjoerd: dichtbij de bron? Je werkt bij een dealer. Zitten nog redelijk wat stapjes tussen voordat je bij GM bent hoor
En als er verhalen bij de dealers verspreid worden dat een faillissement zeker geen mogelijkheid is: dat is toch logisch. Als de importeur gaat rondbazuinen bij de dealers dat Saab waarschijnlijk binnenkort exit is, stoppen alle dealers met Saab.
Besides, als jij wat zou weten over dit soort dingen zouden heel veel andere mensen dat ook weten en dan zou het allang uitgelekt zijn.
Besides, als jij wat zou weten over dit soort dingen zouden heel veel andere mensen dat ook weten en dan zou het allang uitgelekt zijn.
-
nove mille
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Dat ik bij een dealer werk betekent niet automatisch dat ik geen contacten heb met de importeur, Kroymans is naast een dealerschap ook de importeur, dicht bij het vuur dus.Rutger schreef:@ Sjoerd: dichtbij de bron? Je werkt bij een dealer. Zitten nog redelijk wat stapjes tussen voordat je bij GM bent hoorEn als er verhalen bij de dealers verspreid worden dat een faillissement zeker geen mogelijkheid is: dat is toch logisch. Als de importeur gaat rondbazuinen bij de dealers dat Saab waarschijnlijk binnenkort exit is, stoppen alle dealers met Saab.
Er zijn recepties waar dit soort dingen allemaal besproken worden, ook de overname en de verdere toekomst van het merk. Van de week allemaal mogen horen.
-
ArjenH
- Geregistreerd lid
maar als het einde in zicht zou zijn, stel, dan zou je dan niet horen hoor Sjoerd, wat dat betreft zit je er echt iets te ver vandaan. Zoals ik je al zei, en ik hoop het niet, maar met 1935 verkochte auto's hier in Nederland in 2008 (en ze staan in andere europese ook overal rond de 25-30 plaats met verhoudingsgewijs vergelijkbare aantallen) gaan ze het niet volhouden, ook kroymans niet.... Daar kun je niet van leven, zeker niet als er geen financieel krachtig bedrijf aan de leiding staat, en dat is GM nou ook niet bepaald..
-
Rutger
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Maar zou dat dan betekenen dat Saab AB alle Nederlandse dealers voor de gek houdt op een receptie door ze moed in te praten dat alles goed komt? Lijkt me niet toch?ArjenH schreef:maar als het einde in zicht zou zijn, stel, dan zou je dan niet horen hoor Sjoerd, wat dat betreft zit je er echt iets te ver vandaan. Zoals ik je al zei, en ik hoop het niet, maar met 1935 verkochte auto's hier in Nederland in 2008 (en ze staan in andere europese ook overal rond de 25-30 plaats met verhoudingsgewijs vergelijkbare aantallen) gaan ze het niet volhouden, ook kroymans niet.... Daar kun je niet van leven, zeker niet als er geen financieel krachtig bedrijf aan de leiding staat, en dat is GM nou ook niet bepaald..
-
ArjenH
- Geregistreerd lid
-
ArjenH
- Geregistreerd lid
sjoerdk schreef:Maar zou dat dan betekenen dat Saab AB alle Nederlandse dealers voor de gek houdt op een receptie door ze moed in te praten dat alles goed komt? Lijkt me niet toch?ArjenH schreef:maar als het einde in zicht zou zijn, stel, dan zou je dan niet horen hoor Sjoerd, wat dat betreft zit je er echt iets te ver vandaan. Zoals ik je al zei, en ik hoop het niet, maar met 1935 verkochte auto's hier in Nederland in 2008 (en ze staan in andere europese ook overal rond de 25-30 plaats met verhoudingsgewijs vergelijkbare aantallen) gaan ze het niet volhouden, ook kroymans niet.... Daar kun je niet van leven, zeker niet als er geen financieel krachtig bedrijf aan de leiding staat, en dat is GM nou ook niet bepaald..
lijkt mij wel, of het goed of slecht gaat, dat doen ze zowiezo...
-
Rutger
- Geregistreerd lid
sjoerdk schreef:Maar zou dat dan betekenen dat Saab AB alle Nederlandse dealers voor de gek houdt op een receptie door ze moed in te praten dat alles goed komt? Lijkt me niet toch?
Rutger schreef:Als de importeur gaat rondbazuinen bij de dealers dat Saab waarschijnlijk binnenkort exit is, stoppen alle dealers met Saab.
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
Rutger
- Geregistreerd lid