Saab Centre Gol Duiven (Arnhem) dicht

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » wo 16 sep, 2009 12:42

Terpstra staat nog wel gewoon op saab.nl. Even dealer zoeken en dan Gelderland, daar staat ie tussen. Daar staat Gol Arnhem ook nog tussen trouwens.

Harris
Geregistreerd lid

Bericht door Harris » wo 16 sep, 2009 12:50

Je hebt gelijk Flok, ik zag over het hoofd dat je nog naar beneden kon scrollen.....
Ik wist trouwens niet dat Zwolle ook in Gelderland lag :P

sonett
Geregistreerd lid

Bericht door sonett » wo 23 sep, 2009 22:34

Ibanez schreef:Tsjongejonge, nou die acquisitie moet niet te lang meer gaan duren, want het hele dealernetwerk wankelt. Blijf het wel opvallend vinden dat hier in België - naar ik meen - nog niet één dealer is omgevallen.
Maar er staan er wel enkele in de etalage, dus dat is ook niet het beste nieuws.

sonett
Geregistreerd lid

Bericht door sonett » wo 23 sep, 2009 22:37

Jammer van die sluiting.
Ik ben er zelf wel goed uit de nood geholpen toen in opweg naar de meeting pech kreeg, ze hebben er zelfs iemand voor in de garage gehouden, die normaal al naar huis mocht.
Bedankt GOL

Tubbe
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Tubbe » do 24 sep, 2009 22:00

Sprak Klaas en Danielle gisteren in Frankfurt (wat een toeval in die mensenmassa) bij de bratwurst. Gaf aan dat ik het jammer vond dat ze dichtgingen. ze vrogen hoe ik dat wist, of ik de brief had gehad. Nope geen brief, gewoon het forum. :lol:

lange stilte

Zo dat is snel, beetje voor de troepen uit, was de reactie.

Erg jammer, nu maar hopen dat ze met de nieuwe 9-5 in het vizier van Veenendaal een blijvend succes kunnen maken (lees nadruk op blijvend!). Ze hebben wel hart voor de zaak.

grippen
Geregistreerd lid

Bericht door grippen » do 24 sep, 2009 22:40

schit ook al.... zonde

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » vr 25 sep, 2009 9:54

Ach, zonder brief of forum had je het ook kunnen weten, want het staat ook al een tijdje op automobielmanagement.nl.

Robert Jansen
Geregistreerd lid

Bericht door Robert Jansen » vr 25 sep, 2009 10:00

Ging die in Duiven maar dicht....

En zoals Forest Gump zo mooi zei: "thats all I have to say about that."

paulha
Lid van verdienste

Bericht door paulha » vr 25 sep, 2009 11:00

Robert Jansen schreef:Ging die in Duiven maar dicht....
Die gaat dus dicht, Veenendaal blijft open

Tubbe
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Tubbe » vr 25 sep, 2009 11:32

@de flok: Maar het saabforum had al wel de primeur op 15/9. Berichtgeving van automobielmanagement.nl was op 18/9

Trouwens nu nieuw bericht van gisteren, daar post bovenstaande eigen (?) keuze ook weer in.
Afslanken dealerorganisatie

Robert Jansen
Geregistreerd lid

Bericht door Robert Jansen » vr 25 sep, 2009 18:13

paulha schreef:
Robert Jansen schreef:Ging die in Duiven maar dicht....
Die gaat dus dicht, Veenendaal blijft open
Dan hebben ze dat helemaal zelf voor elkaar gekregen.

Tubbe
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Tubbe » za 26 sep, 2009 21:50

@Robert; Je hebt nogal wat tegen Gol zo lijkt het.
Mijn ervaring is dat het een persoonlijk familiebedrijf is, richting haar klanten, maar geen filantropische instelling, dus begrijp me daarin niet verkeerd.
Hebben ze je wat misdaan, dan kun je mi beter uitspreken hier (als dat binnen de regels van dit forum mag) of gewoon je insinuaties voor je houden. Niet dan?

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » ma 28 sep, 2009 11:36

Tubbe schreef:Hebben ze je wat misdaan, dan kun je mi beter uitspreken hier (als dat binnen de regels van dit forum mag)
Dat laten de huisregels niet toe.

@Robert Jansen: bij deze het verzoek eventuele uitweidingen van mogelijk ongerief te beperken of zelf te laten.

Bedankt!

B235R
Lid van verdienste

Bericht door B235R » ma 28 sep, 2009 12:41

Koningsberger
Geregistreerd lid

Bericht door Koningsberger » di 08 dec, 2009 21:59

Ik ben er een paar keer geweest. Enige nadeel was, dat je wel bijna vervangend vervoer moest regelen omdat de dichtsbijzijnde bushalte kilometers verderop was. Ik vond ze ook erg duur. Zeer correcte service overigens. Auto compleet gewassen na iedere beurt. Maar een kapotte di-cassette hadden ze niet in de gaten. Dat moest men bij Jansse Apeldoorn (ook al verdwenen) uitvinden. Ach, rijd thans geen Saab meer, maar het is wel vreselijk jammer dat dit zo allemaal moet gebeuren.

Plaats reactie