alles wat niet thuis hoort in het topic over de overname
-
maikel_tiel
- Geregistreerd lid
Wat een geweldig initiatief, als dit tot resultaat heeft dat bepaalde sujetten hier blijven mouwen en iet meer naar het serieuze topic gaan dan heel graag.
Dan zal ik zelfs mijn reacties hier laten..
Wel triest dat er speciaal een topic moet worden gestart voor dit soort figuren.
Maar gelukkig zijn er meer mensen die er zo over denken, dat moet die bepaalde figuren toch wel tot denken zetten toch?
We moeten wel oppassen mensen want rond deze tijd worden veel melacholische mensen nog suïcidaal als ze niet begrepen worden.
Dan zal ik zelfs mijn reacties hier laten..
Wel triest dat er speciaal een topic moet worden gestart voor dit soort figuren.
Maar gelukkig zijn er meer mensen die er zo over denken, dat moet die bepaalde figuren toch wel tot denken zetten toch?
We moeten wel oppassen mensen want rond deze tijd worden veel melacholische mensen nog suïcidaal als ze niet begrepen worden.
-
carlsson
- Geregistreerd lid
-
maikel_tiel
- Geregistreerd lid
dat bedoel ik nou, feiten benoemen om er negatief over te zijn, terwijl je de feiten niet eens goed benoemd...2Miljard kronen, dat zijn nog steeds geen Dollars....willeme 1 schreef:GM bought a 50 percent stake and management control of Saab for $600 million after it split from Swedish truck maker Scania in 1989. It bought
full ownership in 2000 for $125 million more
biac betaalde 2 miljard, das zelfs na 10 jaar 10% inflatie nog een goede zaak voor gm geweest
is 4 miljard aan spyker vragen dan terecht of zegt dit op zich genoeg
@goed hoor miakel zie dat je het topic gevonden hebt, kadettpetje
En gelijk persoonlijk gaan schelden, "kadetpetje"...zo jammer maar ook zo verhelderend typerend...(en dan zo triest mijn naam nog eens fout schrijven, is jouw IQ dan echt zo hoog als je lichaams temperatuur, dat je dit soort banale humor er op na houdt)
-
carlsson
- Geregistreerd lid
@Willeme 1,
We zullen hier maar even over Dacia doorpraten, cijfers Europese autoverkopen t/m oktober, vergelijking periode 2009 met 2008, Dacia + 24,5 % en ahum Saab - 58,9%.
Schijnt dat die Roemeense Renault beter in elkaar steekt dan een Franse Renault, ze zijn wel goedkoper maar klachten zijn er niet veel volgens Duitse autotesters.
We zullen hier maar even over Dacia doorpraten, cijfers Europese autoverkopen t/m oktober, vergelijking periode 2009 met 2008, Dacia + 24,5 % en ahum Saab - 58,9%.
Schijnt dat die Roemeense Renault beter in elkaar steekt dan een Franse Renault, ze zijn wel goedkoper maar klachten zijn er niet veel volgens Duitse autotesters.
-
shearwater
- In memoriam †
-
rutgerreinier
- Donateur

-
savaan76
- Geregistreerd lid
-
Bigivan
- Geregistreerd lid
-
nics
- Geregistreerd lid
-
gunar
- Geregistreerd lid
Reuze gezellig apendansje.Menno schreef:Maar jij draagt je petje als hoed, beter dan andersom
Kill or (shit) die. De essentie van het leven. Ja, beseffen die jongens.
Leuk topic. Degenen die hier niet thuishoren mogen, ja echt, die mogen reageren. En wie hebben al gereageeerd ? Ja, ik ook.
Menno, pasfoto van je Oostenrijkse oompje (Appie Hilter) gerecycleed ?
Ja, staat je beeldig, dat hoedje. In een Dacia, Daihatsu (zwaaiennnnn).
Beter dan in een Saab.
-
maikel_tiel
- Geregistreerd lid
-
Menno
- Geregistreerd lid