Ik hoop eigenlijk dat ze het bewust hebben gekopieerd. In dit geval zou ik niet erg vinden.gj9000 schreef:erik schreef:Er is inderdaad een treffende gelijkenis te bespeuren :roll: Zou Saab dat zelf eigenlijk wel weten? Misschien heimelijk gekopieerd.....N2024 schreef: Ik denk dat die rand om de lampen afgekeken is van Learjet vliegtuigen.
De vele foto's van de nieuwe 9-5
-
N2024
- Geregistreerd lid
-
Oosthoek
- Donateur

-
Hanm
- Lid van verdienste
Het zijn Mauers eigen woorden dat zijn inspiratiebron voor de nieuwe neus het originele grille-ontwerp was met de behoefte de lijnen daarvan een prominentere rol te geven. Idee was om dat te doen door de lijnen ervan op het gehele front te projecteren, waardoor de lampen dus voortaan een onderdeel van de "grille" vormen in plaats van er naast te zijn geplakt. Wat mij betreft is dit een erg heldere uitleg voor deze "looks", eigenlijk te helder om verzonnen te zijn om de Learjet als inspiratiebron te verdoezelen (zou niet eens een schande geweest zijn)..... Dus als je het mij vraagt: nee, een bewuste Learjet kopie is het niet.
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
Ik vind dit zeer goed opgemerkt! Niet enkel de koplamprand maar ook de gelijkenis van de vorm van de koplampen zelf is treffend met dat van de cockpitruit van de Learjet.N2024 schreef:Ik denk dat die rand om de lampen afgekeken is van Learjet vliegtuigen. Daar doen ze dat rondom de cockpitruit. Wellicht toch niet zo`n gek idee hoor.erik schreef:Hij begint me steeds meer te bevallen....alleen die rand om de lampen vind ik nog niets.
-
N2024
- Geregistreerd lid
Dank je wel hoor! Ben het helemaal met je eens. Bewijst maar eens dat Saab dé auto is als je ook luchtvaart enthousiasteling bent. Ken ondertussen al verschillende mensen die zowel door het Saab virus als door het luchtvaartvirus zijn besmet.GRIFFIN schreef:Ik vind dit zeer goed opgemerkt! Niet enkel de koplamprand maar ook de gelijkenis van de vorm van de koplampen zelf is treffend met dat van de cockpitruit van de Learjet.N2024 schreef:Ik denk dat die rand om de lampen afgekeken is van Learjet vliegtuigen. Daar doen ze dat rondom de cockpitruit. Wellicht toch niet zo`n gek idee hoor.erik schreef:Hij begint me steeds meer te bevallen....alleen die rand om de lampen vind ik nog niets.
-
Zweedsekracht
- Geregistreerd lid
-
baastiaan
- Geregistreerd lid
je gaat naar http://www.imageshack.us/
je klikt op "Bladeren..."
je selecteert de wallpaper.
je klikt daarna op "host it!"
je selecteert de link naast "Direct link to image"
en dan wijst het zich vanzelf.