De Chinese Saab 9-5 9-3
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Re: De Chinese Saab 9-5
Een foto van de Chinese Saab 9.3 / C60 staat op http://www.automotorsport.se" onclick="window.open(this.href);return false;
-
nacra 93
- Donateur

Re: De Chinese Saab 9-5 9-3

Die achterlichten zoude die passen op een 9-3

http://www.teknikensvarld.se/nyheter/10 ... index.xml#
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Met die C60, daar hebben de Chinezen toch aardig hun best gedaan.
-
DiedX
- Geregistreerd lid
Ik vind het een mooie wagen, maar hij lijkt erg op de Mazda
-
Roger
- Geregistreerd lid
Die twee dames zien er ook erg chinees uit moet ik zeggen. Ze willen in ieder geval duidelijk maken waar de wieg heeft gestaan.
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Tja, een "Zweedse" wagen, dus daar moeten wat blonde Barbie vrouwen bij
Zullen de Chinese mannen ook leuk vinden, hun vrouwen zijn meestal een kop kleiner.
Zullen de Chinese mannen ook leuk vinden, hun vrouwen zijn meestal een kop kleiner.
-
Henk-Jan
- Donateur

Re: De Chinese Saab 9-5
Ik vind het ook wel wat.verde900 schreef:vind hem aardiger dan de dame Edna variant
-
Roger
- Geregistreerd lid
met de introductie van de C71 ontstond een nieuwe rage in China: plateauzolen voor mannencarlsson schreef:Tja, een "Zweedse" wagen, dus daar moeten wat blonde Barbie vrouwen bij![]()
-
Aeroplan
- Donateur

maarre, begrijp ik het verkeerd of is die C60 gewoon een 9-3 die nu ook nog verkocht wordt door SAAB? is toch een sport-sedan? of is die inmiddels wezenlijk veranderd..
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Technisch is de C60 toch gebaseerd op de "oude" 9.3 van vóór 2003, maar van buiten lijkt hij idd wel meer op een 9.3 Sport Sedan. Hij zal dan ook geen Re-ax meesturende achteras hebben. Een knap staaltje knip en plak werk van de Chinezen, die C60 ziet er best goed uit voor een Chinese auto. Uiteraard is niet bekend wat GM precies met de Chinezen heeft afgesproken, misschien gaat het wel over meer dan aanvankelijk gedacht. Jammer dat er geen detailfoto's zijn van het motorruim van de C60, want die "nieuwe" B207 van de 9.3 Sport Sedan staat met de injectie aan de voorzijde in het motorruim, dat is precies anders om dan bij de oude 9.3.
-
millerman
- Donateur (3x)

Onthoud dat deze showmodellen door Saab even snel tussendoor in elkaar zijn geschroefd. De fabriek in China is nog niet klaar, dus dit zijn niet de productiemodellen. Kans is groot dat er nog her en der geschaafd wordt om het iets minder Saab te maken. Wie weet lag het nieuwere dashboard wel dichterbij de lopende band.
-
tanisha
- Geregistreerd lid
als de prijs op dacia niveau ligt dan wil ik er wel 1 hebbenwilleme 1 schreef:las ergens dat kroymans ze wil gaan importeren
-
Boterbloem
- Geregistreerd lid
Is er ook een foto van het interieur dat in die lelijke 9-3 zit?
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

worden deze chinese 9-5's inmiddels al geproduceerd/rijden ze al rond daar?