Faillissement Janse Premium Cars
-
0240613
- Geregistreerd lid
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
-
WimZ
- Geregistreerd lid
Als ik wat meer ruimte had gehad had ik zo'n compleet magazijn onderdelen wel willen hebben. Vloeistoffen, velgen, bumpers, DI-cassettes, multiriemen, span- en geleiderollen, koplampwissers, etc.
Volgens mij ligt daar voor duizenden euro's aan spullen en gaat het weg voor minder dan 3000 euro incl kosten en btw.
Vanavond loopt er een kavel af met classic onderdelen op de entresolvloer. Eigenlijk moeten we dat met of voor het onderdelenmagazijn van de Saabclub kopen....
Volgens mij ligt daar voor duizenden euro's aan spullen en gaat het weg voor minder dan 3000 euro incl kosten en btw.
Vanavond loopt er een kavel af met classic onderdelen op de entresolvloer. Eigenlijk moeten we dat met of voor het onderdelenmagazijn van de Saabclub kopen....
-
Timo9-5
- Geregistreerd lid
Ik had gehoopt op wat scherpe koopjes, maar dat viel tegen.

De dame edna waarover gesproken werd, met vraagprijs 34.900 is bijvoorbeeld weggegaan voor 18.400 ex btw en ex veilingkosten. Dat is uiteindelijk 25.400 euro.
Vergelijk maar eens met deze: http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... e_lijst=RL
Valt me hard mee dat op zo'n executieveiling dit soort bedragen worden gehaald.

De dame edna waarover gesproken werd, met vraagprijs 34.900 is bijvoorbeeld weggegaan voor 18.400 ex btw en ex veilingkosten. Dat is uiteindelijk 25.400 euro.
Vergelijk maar eens met deze: http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... e_lijst=RL
Valt me hard mee dat op zo'n executieveiling dit soort bedragen worden gehaald.
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
-
erik804
- Geregistreerd lid
Naar mijn weten heeft bijna iedereen uit zwolle al weer een nieuwe baan gevonden. van de andere vestigingen weet ik het niet precies, maar goede Saab monteurs vinden wel weer wat nieuws.
Ikzelf (Saab Master Technician) vind het heel jammer dat janse er mee op moest houden, saab is toch een mooi en apart merk.
Tegenwoordig werk ik bij een ander GM bedrijf in zwolle waar gelukkig ook wel wat Saabs voorbij komen

Ikzelf (Saab Master Technician) vind het heel jammer dat janse er mee op moest houden, saab is toch een mooi en apart merk.
Tegenwoordig werk ik bij een ander GM bedrijf in zwolle waar gelukkig ook wel wat Saabs voorbij komen
-
werli
- Donateur (2x)

-
sander69
- Donateur (2x)

blij te horen dat je weer een nieuwe baan hebt, maar bij welk bedrijf is dat?erik804 schreef:Naar mijn weten heeft bijna iedereen uit zwolle al weer een nieuwe baan gevonden. van de andere vestigingen weet ik het niet precies, maar goede Saab monteurs vinden wel weer wat nieuws.
Tegenwoordig werk ik bij een ander GM bedrijf in zwolle waar gelukkig ook wel wat Saabs voorbij komen![]()
altijd goed te weten waar een man met specifieke saabkennis werkt.
-
erik804
- Geregistreerd lid
-
sander69
- Donateur (2x)

[]Heb nu niet echt goede ervaringen met smit en co... en dan druk ik me nogal zacht uit!
ik ging daardoor voor onderhoud naar Harderwijk...
Gelukkig heb ik nu geen opel meer; ga nu voor onderhoud van de leaseauto naar nunspeet......
maar dat heeft niks met jou te maken natuurlijk... wellicht tref ik je ooit daar, wie zal het zeggen....
ik ging daardoor voor onderhoud naar Harderwijk...
Gelukkig heb ik nu geen opel meer; ga nu voor onderhoud van de leaseauto naar nunspeet......
maar dat heeft niks met jou te maken natuurlijk... wellicht tref ik je ooit daar, wie zal het zeggen....
-
Flagg
- Geregistreerd lid