Autoweek: 9-4x in januari
-
Edwin mtb
- Geregistreerd lid
Ik vind het een erg mooie een sprekende SUV, ik ben zelf niet zo van de SUV maar ik kan de 9-4X en de XC60 wel waarderen. Ik denk dat SAAB met de 9-4X een zeer concurerend model op de markt brengt.
En voor wat betreft het geneuzel van het is geen echte SAAB meer, daar ga ik nog niet eens meer op in.
En voor wat betreft het geneuzel van het is geen echte SAAB meer, daar ga ik nog niet eens meer op in.
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
Oosthoek
- Donateur

Is dit serieus of een grap?Bigivan schreef:Pff, zetels uit de oude 9-5 precies, en een stuur uit de Insignia. Goe bezig....En weer allemaal in het saaie Saab-zwart.
Vanbuiten ziet hij er op het eerste zicht wel goed uit.
Het wordt een ander verhaal als het kwaliteitje aldi betreft, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat iemand zich er druk om maakt dat het ook in een andere auto gemonteerd zit.
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
Bigivan
- Geregistreerd lid
Jongens, spreek me niet over de stoelen van de 9-5, ze zaten wel lekker, dat is juist. Maar piepen en kraken dat deze deden, het had geen naam. Spreek me dus niet over Aldi-kwaliteit. Het waren trouwens niet alleen de stoelen die deze kwaliteit hadden. Ik heb destijds 2 Opels versleten en deze waren zeker niet slechter afgewerkt dan mijn laatste 9-5.Oosthoek schreef:Is dit serieus of een grap?Bigivan schreef:Pff, zetels uit de oude 9-5 precies, en een stuur uit de Insignia. Goe bezig....En weer allemaal in het saaie Saab-zwart.
Vanbuiten ziet hij er op het eerste zicht wel goed uit.Het interieur kraak je af omdat er een opelstuur in zou zitten en oude stoelen uit een ander model, maar dat is niet echt een kwalitatief oordeel. Als die stoelen goed zijn en lekker zitten, boeiend of ze uit de 9-5 komen. En als dat stuur er goed uit ziet (imho wel) en prettig in de hand ligt, interesseert het mij niets of het toevallig ook in een opel gemonteerd zit.
Het wordt een ander verhaal als het kwaliteitje aldi betreft, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat iemand zich er druk om maakt dat het ook in een andere auto gemonteerd zit.
Waar ik je wel gelijk in geef, is dat het stuur zeer mooi is en bij Opel hebben ze het stuur gepikt uit de 9-4X. Maar het blijft jammer dat het niet exclusief Saab is.
-
Edwin mtb
- Geregistreerd lid
-
Robert Jansen
- Geregistreerd lid
Had Citroën maar Peugeot sturen...jelger schreef:hoe zit dat bij andere merken? fiat/alfa/lancia, of citroen/peugeot?
Anyways, interieur ziet er idd prima uit naar mijn mening.
Alleen vind ik het stuur, los van de andere gebruikers, niet echt mooi. Mocht van mij wat simpeler.
En die stoelen? In de 99 zaten dezelfde stoelen als in een 96 op een gegeven moment, later deelde de 99 weer de stoelen met de 900.
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
Robert Jansen
- Geregistreerd lid
-
Edwin mtb
- Geregistreerd lid
-
t464120
- Geregistreerd lid