Hot hatch poll - saab 99 turbo

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » di 27 jan, 2009 23:34

hahaditiswellachenalleendondersmoeilijkomnietmetjetengelsaandespatiebalktegaanzittenvingeren

Gebruikersavatar
savaan76
Geregistreerd lid

Bericht door savaan76 » di 27 jan, 2009 23:41

iktypnormaalgesprokenaltijdallesaanelkaarenvoegachterafdespatiestoedusvoormijsideoverganeigenlijknietzogrootmaarwellachen
navahoschijntookheelmoeilijktedecoderentezijntrouwens

Gebruikersavatar
Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » di 27 jan, 2009 23:50

HoeveelnavahosprekerszijnerinNLWerdtrouwensgebruiktindetweedewereldoorlog.

Gebruikersavatar
gudmundje
Donateur
Donateur

Bericht door gudmundje » di 27 jan, 2009 23:52

juffrouwcliobeginttestotteren... :D

Gebruikersavatar
paul_cci
Geregistreerd lid

Bericht door paul_cci » wo 28 jan, 2009 2:47

Reub schreef:Kreeg net een delivery notice: de Ierse connectie is helaas niet tot stand gekomen :(
De Ierse saabclub heeft net een kersverse nieuwe website en die draait pas zo'n week of twee: hier is de link:
http://www.saabclubireland.com/ voor als iemand er een oproepje op wil plaatsen

Gebruikersavatar
Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » wo 28 jan, 2009 6:45

Hier toevallig iemand al lid van deze club?
Ik kan me niet aanmelden omdat ik niet in één van de Ierse county's woon :?

Gebruikersavatar
Cornelius
Donateur (10x)
Donateur (10x)

Bericht door Cornelius » wo 28 jan, 2009 8:48

Ik had het zelfde in Zwitserland, kon ook niet kiezen uit een Kanton.
Niet dat het zo'n drukbezocht forum is daar in die Schweiz.

Watganwedoen,gewooneerlijkblijvenenallemaalhooguittweekeerstemmen.Opdesaabmanierdus.Enondertussenflinkolieophetvuurblijvengooien.

Dit went eigenlijk best snel zo typen, ga voortaan al mijn communicatie maar zo doen, dat scheelt toch weer flink wat toetsaanslagen en de kans op RSI. Programmeren lukt alleen niet.

Gebruikersavatar
paul_cci
Geregistreerd lid

Bericht door paul_cci » wo 28 jan, 2009 11:17

Reub schreef:Hier toevallig iemand al lid van deze club?
Ik kan me niet aanmelden omdat ik niet in één van de Ierse county's woon :?
Je kunt gewoon een willekeurige county kiezen hoor...
Ik ben aangemeld, dus ik zal zometeen wel even een berichtje achterlaten...

Gebruikersavatar
nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » wo 28 jan, 2009 12:07

Tjazijspelenookvals

"http://forums.vwvortex.com/zerothread?c ... id=4191552" just a quote "You can vote multiple times so go back and vote for the R32 multiple times like I did! Jimbo " just a one-second google

Gebruikersavatar
Cornelius
Donateur (10x)
Donateur (10x)

Bericht door Cornelius » wo 28 jan, 2009 12:32

Zullen wij als saabisten maar gewoon proberen zo eerlijk mogelijk te blijven stemmen en zoveel mogelijk stemmers verzamelen ipv zoveel mogelijk stemmen.

maarondertussengewoondoorblijvenstoken

Gebruikersavatar
nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » wo 28 jan, 2009 15:27

maar ondertussen staan we wel mooi 600 achter :?

Gebruikersavatar
Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » wo 28 jan, 2009 16:18

savaan76 schreef:iktypnormaalgesprokenaltijdallesaanelkaarenvoegachterafdespatiestoedusvoormijsideoverganeigenlijknietzogrootmaarwellachen
navahoschijntookheelmoeilijktedecoderentezijntrouwens
Serieus? Heftig.

Gebruikersavatar
nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » wo 28 jan, 2009 19:31


Gebruikersavatar
nove mille
Geregistreerd lid

Bericht door nove mille » wo 28 jan, 2009 20:03

hahaha... schitterend beerchug:

getekend: nové mille :lol:

Gebruikersavatar
De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » wo 28 jan, 2009 20:06

Heb net bij m'n vriendin thuis gestemd, maar denk niet dat we het gaan halen. De Lancia staat nu 800 stemmen voor.

Plaats reactie