Hot hatch poll - saab 99 turbo
-
nacra 93
- Donateur

-
savaan76
- Geregistreerd lid
-
Robbert
- Donateur (6x)

-
paul_cci
- Geregistreerd lid
De Ierse saabclub heeft net een kersverse nieuwe website en die draait pas zo'n week of twee: hier is de link:Reub schreef:Kreeg net een delivery notice: de Ierse connectie is helaas niet tot stand gekomen
http://www.saabclubireland.com/ voor als iemand er een oproepje op wil plaatsen
-
Reub
- Geregistreerd lid
-
Cornelius
- Donateur (10x)

Ik had het zelfde in Zwitserland, kon ook niet kiezen uit een Kanton.
Niet dat het zo'n drukbezocht forum is daar in die Schweiz.
Watganwedoen,gewooneerlijkblijvenenallemaalhooguittweekeerstemmen.Opdesaabmanierdus.Enondertussenflinkolieophetvuurblijvengooien.
Dit went eigenlijk best snel zo typen, ga voortaan al mijn communicatie maar zo doen, dat scheelt toch weer flink wat toetsaanslagen en de kans op RSI. Programmeren lukt alleen niet.
Niet dat het zo'n drukbezocht forum is daar in die Schweiz.
Watganwedoen,gewooneerlijkblijvenenallemaalhooguittweekeerstemmen.Opdesaabmanierdus.Enondertussenflinkolieophetvuurblijvengooien.
Dit went eigenlijk best snel zo typen, ga voortaan al mijn communicatie maar zo doen, dat scheelt toch weer flink wat toetsaanslagen en de kans op RSI. Programmeren lukt alleen niet.
-
paul_cci
- Geregistreerd lid
-
nacra 93
- Donateur

Tjazijspelenookvals
"http://forums.vwvortex.com/zerothread?c ... id=4191552" just a quote "You can vote multiple times so go back and vote for the R32 multiple times like I did! Jimbo " just a one-second google
-
Cornelius
- Donateur (10x)

-
Henk-Jan
- Donateur

-
De Flok
- Geregistreerd lid