Hot hatch poll - saab 99 turbo

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » wo 28 jan, 2009 20:07

ikvindditlaatstewapenfeit vanjullietochbest leukgevondeneigenlijk :lol:

maarikvreesdatweze nietmeergaaninhalen metdieduizendstemmenvanze

Gebruikersavatar
Marc van Beek
Geregistreerd lid

Bericht door Marc van Beek » wo 28 jan, 2009 20:22

geeftniksiseenheelvermakelijktopicgewordenmisschiennaafloopvriendrobbyeenkeeruitnodigenopeenmeetingeneenproefritjelatenmakenineenechtehothatch de 99 turbo :lol:

Gebruikersavatar
nove mille
Geregistreerd lid

Bericht door nove mille » wo 28 jan, 2009 20:25

nunogdepetjesbakkenachteronslaten :-)
encongratzvooreenge-wel-di-gebak
wantdatisdielanciatochwelzeker?

mais oui !

Gebruikersavatar
Cornelius
Donateur (10x)
Donateur (10x)

Bericht door Cornelius » wo 28 jan, 2009 21:03

tuurlijkisdielanciaeenprachtbak.
heefteenvanjulliealeenforumgevondenwaardelancianetzoijveriggepromoot
wordtalsophetsaabforum?notme.iemandaleenanderforumgevondenwaareen
andermerkzoijveriggepromootwordtalsophetsaabforum?notme.
Ikdenkechtweldatwijzodemeestestemmersbijelkaarhebben!

Te-Jo
Geregistreerd lid

Bericht door Te-Jo » wo 28 jan, 2009 21:37

ikdenkdatrobbyweleengoedeiterkentomdittruckjeuittehalenmeteenproxyserver :lol:

Gebruikersavatar
nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » do 29 jan, 2009 0:50

maar het geeft niks want wij weten dat we eerlijk gewonnen hebben :lol:







:evil: #@$%^&^%$#$#@^%$%$#^&&&^^%$# :evil:

Gebruikersavatar
Cornelius
Donateur (10x)
Donateur (10x)

Bericht door Cornelius » do 29 jan, 2009 8:53

zezijnechtaanhetrennenvoorhungeld.niettegelovenzeg.
zullenwezenogwatpeentjeslatenzweten?

Te-Jo
Geregistreerd lid

Bericht door Te-Jo » do 29 jan, 2009 10:20

hoewiljezepeentjeslatenzwetencornelius :?:

Te-Jo
Geregistreerd lid

Bericht door Te-Jo » do 29 jan, 2009 10:21

edit:1 keer is genoeg, het forum heeft denk ik de HIK :drinker:

Gebruikersavatar
nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » do 29 jan, 2009 10:56

vooruitbeterveelgezweetdanklamkippenvel :? ikwilnogweleenlaaststepogingwagen

Gebruikersavatar
Cornelius
Donateur (10x)
Donateur (10x)

Bericht door Cornelius » do 29 jan, 2009 10:58

latenwegewoondoorschemerendatwezaterdagmassaalgaanstemmen.watnatuurlijknietzois.

Gebruikersavatar
gudmundje
Donateur
Donateur

Bericht door gudmundje » do 29 jan, 2009 23:48

kaneriemandviaPBuitleggenhoedatwerktmetdieadressenvandiehippie? :D

Gebruikersavatar
nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » vr 30 jan, 2009 0:01

gudmundje schreef:kaneriemandviaPBuitleggenhoedatwerktmetdieadressenvandiehippie? :D

Mij ook maar. :? sorry, mijookmaar

Gebruikersavatar
Cornelius
Donateur (10x)
Donateur (10x)

Bericht door Cornelius » vr 30 jan, 2009 9:03

hippies?

Gebruikersavatar
gudmundje
Donateur
Donateur

Bericht door gudmundje » vr 30 jan, 2009 9:53

Cornelius schreef:hippies?
neeadressenvanhippies

somszijnnederlandsewoordennethetzelfdealsdeengelseendanzettenwereenhavooreneenpiesachter :wink:

toegegeven, we zijn toch allen een beetje prettig gestoord eh:D

Plaats reactie