Hot hatch poll - saab 99 turbo

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Plaats reactie
Te-Jo
Geregistreerd lid

Bericht door Te-Jo » vr 30 jan, 2009 10:36

ik denk gewoon gestoord :shock:

Gebruikersavatar
savaan76
Geregistreerd lid

Bericht door savaan76 » vr 30 jan, 2009 12:00

hippies lol onzegeheimtaalwordtsteedsvernuftigerhiermoetenwewatmeedoen

Gebruikersavatar
GHIA
Geregistreerd lid

Bericht door GHIA » vr 30 jan, 2009 12:00

Maybetheyhavespentafortuneonatranslotor,hopebyreadingthishehasnowcrashed.

Undumesnochetwasschwirigerzumachendiesedanochebentwischendurch,hehe

Zonuvoldoenderuisgecrieerd.

He laas wo rd h et nu we lmoe lijk er omze we erin teha len.
Ma areen tw eede pl ekis he le maal ni et sl echtal zegik he tz elf.

Mi sch ienmo eten zeeens deip adre ssenvan deital ste mmers eens na kijkenop doping.

How to make a small carcompanie big ... :wink:

Saab rules, even on second place ...

Gebruikersavatar
savaan76
Geregistreerd lid

Bericht door savaan76 » vr 30 jan, 2009 12:09

dewegernaartoeisvaakbelangrijkeralshetdoelzelf!

Ikhebmeechthelemaalkaoptgelachenomdittopicdeafgelopenweken

ikhebnuvriendeninruslandweethoegoogletranslatewerktendathetmijnietluktopmethippieadressenterommelen
wehebbenhetsaabforumookwereldwijdbekentgemaakencontactengelegdvoordetoekomst!

delanciaopeenendesaaboptweeisaleengeweldigresultaathetisiiggeenpetjesmobielzoalsdegolf

Al met al een top topic geworden!

Gebruikersavatar
nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » vr 30 jan, 2009 12:34

klopthelemaalditwasergleukallemaaleninderdaadergveelgeleerdendaargaathetdanmaarweermooiomendatwetweedezijnhetzijniniedergevalechtestemmenengeenfraudesupertoch

Gebruikersavatar
Cornelius
Donateur (10x)
Donateur (10x)

Bericht door Cornelius » vr 30 jan, 2009 13:03


Gebruikersavatar
gudmundje
Donateur
Donateur

Bericht door gudmundje » vr 30 jan, 2009 23:15

Goed dat iedereen hier zich zo veel plezier aan gehad heeft.

Oorspronkelijk was het de bedoeling dat iedereen gewoon zijn stem uitbracht en dat we misschien wat buitenlandse clubs konden mobiliseren om voor het saabje te stemmen.

Dat was buiten de saab freaks all over the globe gerekend en we hebben dus:

1. een aantal winnaars: Saabforum.nl, nu wereldbekend!, trollhattansaab.net, nu nog bekender, de Lancia en de Saab op 1&2

2. heel wat geleerd: een nieuwe taal (te gebruiken zowel door nederlanders als belgen) ...en dat sommige gebruikers hier wel een heel apparte avatar hebben :D



3. een 30 jaar oude saab is pittiger dan een brommer.....nja clio cup (sooorieeeerooooooooobieeeeeee)

Hou er dan even rekening mee dat de stemmen voor de 99 turbo heel normaal zijn blijven omhoog gaan. (1000? bij begin, 5700 2 weken later...) en de Lancia zo'n 2500 stemmen heeft gekregen op 48u.


Verder is het aan Car Magazine om te kijken of er is valsgespeeld. Gezien het aantal bezoekers van het Saab Festival in 2007 is 5700 stemmen niet eens zo veel.

Saab is dus duidelijk nog springlevend!

Iedereen bedankt voor de leuke reacties!

en euh...Mr. Turbo is nu ook op youtube te zien.

Part 1 : http://www.youtube.com/watch?v=krrO4BsF3Fk

Part 2: waaruit blijkt dat hij zn tijd ver vooruit was..

http://www.youtube.com/watch?v=3C3XO7nkkMA

voor zij die het nog niet gezien hadden...ENJOY en Saabwel ! :wink:

Gebruikersavatar
Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » vr 30 jan, 2009 23:22

Bedankt voor de filmpjes!

Gebruikersavatar
gudmundje
Donateur
Donateur

Bericht door gudmundje » vr 30 jan, 2009 23:27

Henk-Jan schreef:Bedankt voor de filmpjes!
graag gedaan...

beware of the cat behind you! :D

Te-Jo
Geregistreerd lid

Bericht door Te-Jo » za 31 jan, 2009 0:31

Een mooie afsluiting gudmundje.

No 1 is de best maar No 2 de best van de rest :wink:

Gebruikersavatar
dasdaas
Geregistreerd lid

Bericht door dasdaas » za 31 jan, 2009 1:07

maar is de Saab 99 nu wel of geen echte hatch.... ???

En het dubbelstemmen, komt daar nou eens een reactie op... ???













:lol:

Gebruikersavatar
nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » za 31 jan, 2009 1:16

Ik vond het gaaf om Global te gaan, heerlijk, bedoel ik heb gemaild met een Japanner en een Canadees, en gepbeet met een Amerikaan die woont in een stad waar ik ben geweest, en het gevoel, ja ik heb wat bier op10 flesjes, van wij tegen zij, GEWELDIG, heren het was een fijne tijd met jullie :lol: oh en met Robbie GVD dit was het mooiste Topic in die 4 nog wat jaar dat ik hier ben

Gebruikersavatar
savaan76
Geregistreerd lid

Bericht door savaan76 » za 31 jan, 2009 1:25

gudmundje schreef: beware of the cat behind you! :D
Je hebt het toch niet over mij he :wink:

Jij bedankt voor het aanmaken van dit topic, ik heb i.i.g. genoten!

Volgende poll weer :D

@ Narca, helemaal mee eens!

Gebruikersavatar
Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » za 31 jan, 2009 7:50

Vooral "Well now you know Robby, next time find a tidy 99T to buy. " in reactie op zijn voorliefde voor testosteronaanjagende Honda VTEC motoren :lol:

Gebruikersavatar
Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » za 31 jan, 2009 8:09

Henk-Jan schreef:Bedankt voor de filmpjes!
Historisch materiaal; ik heb genoten, vooral van "Turbo. Power for the future". :P

Plaats reactie