Hot hatch poll - saab 99 turbo
-
savaan76
- Geregistreerd lid
-
GHIA
- Geregistreerd lid
Maybetheyhavespentafortuneonatranslotor,hopebyreadingthishehasnowcrashed.
Undumesnochetwasschwirigerzumachendiesedanochebentwischendurch,hehe
Zonuvoldoenderuisgecrieerd.
He laas wo rd h et nu we lmoe lijk er omze we erin teha len.
Ma areen tw eede pl ekis he le maal ni et sl echtal zegik he tz elf.
Mi sch ienmo eten zeeens deip adre ssenvan deital ste mmers eens na kijkenop doping.
How to make a small carcompanie big ...
Saab rules, even on second place ...
Undumesnochetwasschwirigerzumachendiesedanochebentwischendurch,hehe
Zonuvoldoenderuisgecrieerd.
He laas wo rd h et nu we lmoe lijk er omze we erin teha len.
Ma areen tw eede pl ekis he le maal ni et sl echtal zegik he tz elf.
Mi sch ienmo eten zeeens deip adre ssenvan deital ste mmers eens na kijkenop doping.
How to make a small carcompanie big ...
Saab rules, even on second place ...
-
savaan76
- Geregistreerd lid
dewegernaartoeisvaakbelangrijkeralshetdoelzelf!
Ikhebmeechthelemaalkaoptgelachenomdittopicdeafgelopenweken
ikhebnuvriendeninruslandweethoegoogletranslatewerktendathetmijnietluktopmethippieadressenterommelen
wehebbenhetsaabforumookwereldwijdbekentgemaakencontactengelegdvoordetoekomst!
delanciaopeenendesaaboptweeisaleengeweldigresultaathetisiiggeenpetjesmobielzoalsdegolf
Al met al een top topic geworden!
Ikhebmeechthelemaalkaoptgelachenomdittopicdeafgelopenweken
ikhebnuvriendeninruslandweethoegoogletranslatewerktendathetmijnietluktopmethippieadressenterommelen
wehebbenhetsaabforumookwereldwijdbekentgemaakencontactengelegdvoordetoekomst!
delanciaopeenendesaaboptweeisaleengeweldigresultaathetisiiggeenpetjesmobielzoalsdegolf
Al met al een top topic geworden!
-
nacra 93
- Donateur

-
Cornelius
- Donateur (10x)

nogmeeromtelachen
http://www.carmagazine.co.uk/Community/ ... ic-id=3590
and
http://www.carmagazine.co.uk/Community/ ... ic-id=5608
moretotrollaround
http://www.carmagazine.co.uk/Community/ ... ic-id=3590
and
http://www.carmagazine.co.uk/Community/ ... ic-id=5608
moretotrollaround
-
gudmundje
- Donateur

Goed dat iedereen hier zich zo veel plezier aan gehad heeft.
Oorspronkelijk was het de bedoeling dat iedereen gewoon zijn stem uitbracht en dat we misschien wat buitenlandse clubs konden mobiliseren om voor het saabje te stemmen.
Dat was buiten de saab freaks all over the globe gerekend en we hebben dus:
1. een aantal winnaars: Saabforum.nl, nu wereldbekend!, trollhattansaab.net, nu nog bekender, de Lancia en de Saab op 1&2
2. heel wat geleerd: een nieuwe taal (te gebruiken zowel door nederlanders als belgen) ...en dat sommige gebruikers hier wel een heel apparte avatar hebben
3. een 30 jaar oude saab is pittiger dan een brommer.....nja clio cup (sooorieeeerooooooooobieeeeeee)
Hou er dan even rekening mee dat de stemmen voor de 99 turbo heel normaal zijn blijven omhoog gaan. (1000? bij begin, 5700 2 weken later...) en de Lancia zo'n 2500 stemmen heeft gekregen op 48u.
Verder is het aan Car Magazine om te kijken of er is valsgespeeld. Gezien het aantal bezoekers van het Saab Festival in 2007 is 5700 stemmen niet eens zo veel.
Saab is dus duidelijk nog springlevend!
Iedereen bedankt voor de leuke reacties!
en euh...Mr. Turbo is nu ook op youtube te zien.
Part 1 : http://www.youtube.com/watch?v=krrO4BsF3Fk
Part 2: waaruit blijkt dat hij zn tijd ver vooruit was..
http://www.youtube.com/watch?v=3C3XO7nkkMA
voor zij die het nog niet gezien hadden...ENJOY en Saabwel !
Oorspronkelijk was het de bedoeling dat iedereen gewoon zijn stem uitbracht en dat we misschien wat buitenlandse clubs konden mobiliseren om voor het saabje te stemmen.
Dat was buiten de saab freaks all over the globe gerekend en we hebben dus:
1. een aantal winnaars: Saabforum.nl, nu wereldbekend!, trollhattansaab.net, nu nog bekender, de Lancia en de Saab op 1&2
2. heel wat geleerd: een nieuwe taal (te gebruiken zowel door nederlanders als belgen) ...en dat sommige gebruikers hier wel een heel apparte avatar hebben
3. een 30 jaar oude saab is pittiger dan een brommer.....nja clio cup (sooorieeeerooooooooobieeeeeee)
Hou er dan even rekening mee dat de stemmen voor de 99 turbo heel normaal zijn blijven omhoog gaan. (1000? bij begin, 5700 2 weken later...) en de Lancia zo'n 2500 stemmen heeft gekregen op 48u.
Verder is het aan Car Magazine om te kijken of er is valsgespeeld. Gezien het aantal bezoekers van het Saab Festival in 2007 is 5700 stemmen niet eens zo veel.
Saab is dus duidelijk nog springlevend!
Iedereen bedankt voor de leuke reacties!
en euh...Mr. Turbo is nu ook op youtube te zien.
Part 1 : http://www.youtube.com/watch?v=krrO4BsF3Fk
Part 2: waaruit blijkt dat hij zn tijd ver vooruit was..
http://www.youtube.com/watch?v=3C3XO7nkkMA
voor zij die het nog niet gezien hadden...ENJOY en Saabwel !
-
gudmundje
- Donateur

-
Te-Jo
- Geregistreerd lid
-
dasdaas
- Geregistreerd lid
-
nacra 93
- Donateur

Ik vond het gaaf om Global te gaan, heerlijk, bedoel ik heb gemaild met een Japanner en een Canadees, en gepbeet met een Amerikaan die woont in een stad waar ik ben geweest, en het gevoel, ja ik heb wat bier op10 flesjes, van wij tegen zij, GEWELDIG, heren het was een fijne tijd met jullie
oh en met Robbie GVD dit was het mooiste Topic in die 4 nog wat jaar dat ik hier ben
-
savaan76
- Geregistreerd lid
-
Reub
- Geregistreerd lid
Vooral "Well now you know Robby, next time find a tidy 99T to buy. " in reactie op zijn voorliefde voor testosteronaanjagende Honda VTEC motorenCornelius schreef:nogmeeromtelachen
http://www.carmagazine.co.uk/Community/ ... ic-id=3590
and
http://www.carmagazine.co.uk/Community/ ... ic-id=5608
moretotrollaround
-
Reub
- Geregistreerd lid