Conflict VM met Zweedse Belastingdienst

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
ivo 71
In memoriam †

Re: Conflict VM met Zweedse Belastingdienst

Bericht door ivo 71 » za 13 okt, 2012 13:53

@garrett: +1

Ivo

Knientje
Geregistreerd lid

Bericht door Knientje » zo 14 okt, 2012 1:28

Eh...ik heb meekleurende glazen en draag geen hoedje en als ik zo eens op MP kijk zijn de 9-5 estates (op LPG) nog behoorlijk aan de prijs :cry: met 4 ton of meer op het klokje.

Ik wil namelijk ook die overstap maken. Een 9-5NG zit er budgettair gezien niet in.

Edward9-5
Geregistreerd lid

Conflict VM met Zweedse Belastingdienst

Bericht door Edward9-5 » zo 14 okt, 2012 2:16

Zure mensen hier, zeg.... Alsof Saab zich al niet op eigen kracht naar de gallemiezen had geholpen...
Ik bedoel: Als GM destijds de hele zwik niet had overgenomen was het merk allang weg geweest. GM heeft het terminale bedrijf nog een jaar of 10 aan het infuus gehad en daarna heeft VM het ook nog even geprobeerd... Helaas niet gelukt. Wellicht was het wat opportuun van hem om te denken dat hij dit klusje ook wel ff kon rooien, maar veel meer als dat kun je hem toch niet verwijten...

En laten we heel eerlijk zijn: het imago van Saab is natuurlijk nooit heel flitsend geweest. Altijd al een beetje bedaagd met prima auto's, maar ook met prima onderhoudskosten! En zonder enorme schare fans...
Dat men er hier op het forum wellicht iets anders tegen aan kijkt, wil nog niet zeggen dat de rest van de wereld dat ook zo doet!

tanisha
Geregistreerd lid

Bericht door tanisha » zo 14 okt, 2012 9:16

gm heeft zelf behoorlijk dikke missers gemaakt!
als je hoort hoeveel t7 motoren er onder garantie zijn vervangen vraag je jezelf af waarom ze niet sneller de t8 motoren ook in de 9-5 hebben gehangen 2002 zaten ze al in de 9-3 sportsedan en die waren wel goed

het was voor gm ook een vrij kleine moeite geweest om een corsa van saab saus te voorzien en als 9-1 te verkopen gm heeft nooit veel van saab klanten begrepen ze hebben gewoon een lux Europees merk willen hebben saab kwam op hun pad en ze stuurde meer de luxe kant op voorde Amerikaanse markt wat in de 9-5 heel goed te zien is

maar goed da's hier een beetje :offtopic:

victor die dood leuk uit een faillissement weg loopt met ontwerpen die gm al voor 70% klaar had klopt natuurlijk niet dat is saab boedel en dat had nevs ook verwacht en niet een bodemplaat die 2002 al op de markt kwam waar ze nu mee aan de slag gaan en dat vindt ik een dappere poging!

RoelandV
Geregistreerd lid

Bericht door RoelandV » wo 24 okt, 2012 18:47

Kennelijk is het bezwaar van VM afgewezen en moet hij betalen.

Bron: http://ttela.se/ekonomi/naringsliv/1.18 ... er-i-skatt

Plaats reactie